مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزانترین قیمت خرید وش پنبه در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

هر آنچه از وش پنبه نمی دانیدمصارف وش پنبه در ایرانقیمت خرید وش پنبه در سال جدیدمزایای خرید اینترنتی انواع پنبه وش تولید ایران
قیمت روز پنبه خام

قیمت خرید وش پنبه در این سایت فروش آنلاین ارزان ترین قیمت موجود در بازار ایران می باشد. با خرید مقرون به صرفه و اقتصادی از ما در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید.

هر آنچه از وش پنبه نمی دانید

آیا می دانید وش پنبه چیست و چگونه تولید می شود؟
وش پنبه شکل طبیعی و دست نخورده پنبه برداشت شده از مزارع می باشد که بعد از برداشت از زمین به این شکل قابل استفاده نمی باشد، زیرا دارای مواد زائدی می باشد که باید برای مناسب بودن وش پنبه برای مصرف از آن جدا شود.
لازم به ذکر است که وش پنبه برداشت شده از مزارع در کارخانه به الیاف پنبه و پنبه دانه تبدیل می شود. بطور متوسط ضریب تبدیل وش پنبه به الیاف ۳۳% و به پنبه دانه ۵۵% می باشد و مابقی آن به عنوان کنجاله وش پنبه برای پروش دام و طیور بکار می رود.
شایان ذکر است که گیاه وش پنبه بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری می باشد که قدمتی معادل ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد را دارا می باشد.
در حال حاضر ۲۵ میلیون تن وش پنبه سالانه در جهان تولید می شود که این رقم معادل ۲/۵ در صد از زمین های کشاورزی روی زمین می باشد. با اندکی دقت بر این آمار و ارقام می توان براحتی به ارزش کشت پنبه پی برد.

مصارف وش پنبه در ایران

لازم به ذکر است که وش پنبه یکی از مهمترین گیاهان زراعی در ایران است که نقش فزاینده ای در ایجاد اشتغال در کشور دارد، به نحوی که با ایجاد یک شغل در زراعت پنبه می توان ۵ شغل در صنایع مرتبط با آن ایجاد کرد.
همانطور که متوجه شدید کشت وش پنبه در حال حاضر کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد که یکی از این صنایع صنعت نساجی می باشد در اصل الیاف تولید شده از وش پنبه زیر بنای اصلی چرخه تولیدات صنعت نساجی است که برای تولید: جوراب، لباس زیر، لباس کودک، انواع حوله ها، انواع پارچه و نخ های مورد استفاده در قلّاب بافی بکار می رود.
علاوه بر این وش پنبه مصارف دیگری مانند: تولید تورهای ماهی گیری، تولید فیلتر قهوه و چای، تولید مواد منفجره، تولید کاغذ، صحافی و تولید الیاف پنبه برای تهیه سرویس خواب و غیره، غیر از صنعت نساجی را نیز دارد.

قیمت خرید وش پنبه

قیمت خرید وش پنبه در سال جدید

همانطور که متوجه شدید وش پنبه تاثیر بسزایی در صنعت و اقتصاد کشور ها دارد، این تاثیر به حدی بالاست که لقب طلای سفید به وش پنبه داده شده است.
لازم به ذکر است که کشور ایران یکی از تولید کننده های وش پنبه با کیفیت بالا و مرغوب می باشد. که به علت حمایت نشدن کشاورزان و بالا بودن هزینه های تولید برای آن ها، رغبت کشاورزان برای کاشت پنبه کم شده است.
همچنین امروزه بخاطر کاهش باران و نامساعد شدن شرایط برای کاشت وش پنبه، تولید این کشت با ارزش در کشور ما کاهش چشمگیری داشته است. به همین دلیل برای تامین نیاز داخلی به ناچار باید تن به واردات وش پنه داد. همین امر تاثیر زیادی در افزایش قیمت خرید وش پنبه برای خریداران در برداشته است.
همانطور که همه می دانید طی سال جدید قیمت ارز در کشور به شدت افزایش یافته و همین امر باعث شده تا قیمت خرید وش پنبه نسبت به سال های قبل افزایش قیمت بی سابقه ای داشته باشد. که این امر تاثیر منفی در توان خرید خریداران و تولیدات ناشی از وش پنبه در صنعت نساجی و سایر صنایع داشته است.

مزایای خرید اینترنتی انواع پنبه وش تولید ایران

همانطور که گفتیم در کشور ایران وش پنبه تولید شده از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد که خریداران را بیش از هر چیز دیگر ترغیب به خرید وش پنبه داخل می کند.
امروزه اغلب متقاضیان وش پنبه بخاطر مزایای بالای خرید اینترنتی، مانند: دسترسی مستقیم و بدون واسطه به تولید کننده، خرید راحت و بی درد سر، پایین بودن قیمت خرید وش پنبه نسبت به خرید فیزیکی و غیره این شیوه خرید را به شیوه های حضوری ترجیح داده و خرید آنلاین را برای خرید وش پنبه بر می گزینند.
اگر شما نیز جزو خریداران عمده وش پنبه در کشور هستید، این سایت فروش و عرضه وش پنبه یکی از سایت های فروش مستقیم و بی واسطه وش پنبه می باشد که توان خرید راحت و قیمت مناسب وش پنبه را برای شما فراهم کرده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید