مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزانترین قیمت وش پنبه با خرید اینترنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

وش پنبه خالص چگونه تولید می گردد؟مصارف وش پنبه و اهمیت کیفیت آنمناسب ترین قیمت وش پنبه در بازار ایران
پنبه قیمت عمده

قیمت وش پنبه با خرید اینترنتی بطور متوسط از رنج قیمت اصلی بازار پایین تر می باشد، شما همین حالا در کمترین زمان ممکن توان ثبت سفارش با ارزانترین قیمت ها را دارید.

وش پنبه خالص چگونه تولید می گردد؟

لازم به ذکر است که وش پنبه خالص، همان شکل طبیعی و دست نخورده پنبه از زمین بوده که برای کاشت و برداشت آن بصورت ارگانیک نیاز به طی مراحل مختلف می باشد.
در ابتدا اولین گام برای تولید کشت پنبه توجه به شرایط آب و هوا و میزان آب است زیرا بدون وجود این دو فاکتور آب و دمای بالا نمی توان اقدام به تولید پنبه کرد، در واقع می توان گفت که دمای زیاد و آب کافی زمینه ساز تولید کشت مرغوب و درجه یک وش پنبه می باشد.
دومین گام بعد از اطمینان از شرایط مناسب آب و هوایی طی سه مرحله به منظور آماده سازی زمین برای کاشت بذر پنبه است که عبارتند از: شخم، دیسک و ماله کشی:

  • شخم: شخم يکي از کارهای مهم در آماده سازی زمين براى کشت پنبه است که به‌ صورت عميق براى زير و رو کردن خاک انجام مى گیرد، بیشتر کشاورزان در فصل بهار شخم مى‌ زنند. برخی نيز در فصل پائیز يا زمستان اين کار را انجام مى‌ دهند.
  • ديسک: بذر براى بهتر سبز شدن نياز به بستر نرم و آماده دارد. به‌ همين دليل در ماه ‌هاى اسفند و فروردین عمقی از خاک زراعی را که بذر در آن قرار خواهد گرفت، به‌ وسيله ديسک که با تراکتور کشیده مى ‌شود را نرم می ‌گردانند.
  • ماله‌ کشى: پس از ديسک‌ زنى با استفاده از ماله‌ هاى چوبى يا غلطک، زمين را هموار و بستر بذر را فشرده و آماده کاشت مى ‌کنند.

پس از آماده کردن زمین نوبت به آماده کردن بذر برای کاشتن در زمین است، بذرهای پنبه دارای کرک هایی هست که به آن لینتر گفته می شود که اگر دانه با این کرک ها کاشته شود باعث ایجاد مشکلاتی برای رویش گیاه می گردد که لازم هست حتما قبل از قرار گرفتن در زمین این کرک ها از سطح دانه گرفته شود.
پس از کرک گیری دانه ها، به صورت ماشینی یا دستی می توان اقدام به بذر پاشی کرد و بدین شکل کشت پنبه کاشته می گردد که بس از طی یک مدت زمان مشخص و رسیدگی ها منظم مانند آبیاری و کود دهی وجین کردن دانه های پنبه گل داده و آماده برداشت می شنوند.
و در گام آخر پس از برداشت از زمین برای خالص سازی روانه کارخانه های وش شده و ضایعات اضافی آن گرفته می شود.

مصارف وش پنبه و اهمیت کیفیت آن

همانطور که مستحضر هستید؛ در بین گیاهان صنعتی، وش پنبه از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است، این گیاه نه تنها با تولید الیاف در صدر مهم ‌ترین گیاهان لیفی جای گرفته، بلکه از نظر غذایی بسیار حائز اهمیت بوده و در بازارهای جهانی جزء پنج دانه روغنی محسوب می ‌شود.
وش پنبه بخاطر داشتن ویژگی ها و خصوصیات انحصاری، از قبیل شستشو، دوام، استحکام، قابلیت هدایت بخار آب، نرمی، انعطاف و دوام شیمیایی باعث شده که هیچ ماده مصنوعی نتواند با آن به رقابت برخیزد.
لازم به ذکر است که؛ پنبه از محصولات گران ‌بها و با ارزشیست که از نظر اقتصادی موقعیت خاصی در جهان امروز به دست آورده و از نظر احتیاج به انواع وسایل و لوازمی که از فرآورده ‌های این گیاه تهیه می ‌شود روز به روز بر اهمیت تولید و افزایش سطح زیر کشت آن افزوده می گردد.
امروزه علاوه بر استفاده های رایج و سنتی وش پنبه، که رایجترین استفاده آن در صنعت نساجی برای تولید انواع پارچه های طبیعی است، استفاده های زیاد دیگری از وش پنبه می شود، که عبارتند از: تولید پدهای آرایشی، تولید انواع حوله، تولید سرویس های خواب و ملزومات آن و مصارف بهداشتی و بیمارستانی.

قیمت وش پنبه

مناسب ترین قیمت وش پنبه در بازار ایران

همانطور که می دانید به علت کاهش بارندگی ها در طی سالهای اخیر و افزایش هزینه های تولید وش پنبه، تولید این کشت با ارزش در کشور ایران با کاهش چشمگیری روبه رو شده است و همین عامل سبب افزایش شدید قیمت وش پنبه گشته است.
لازم به ذکر است که یکی دیگر از دلایل رایج و تاثیر گذار بر قیمت وش پنبه وجود دلال هاست که این امر سبب می گردد ناحق ترین کم لطفی ها در حق کشاورزان و تولید کنندگان وش پنبه اعمال شود زیرا، کشاورزان با صرف هزینه های سرسام تولید، در زمان فروش با قیمت هایی روبه رو می شوند که حتی جواب گوی هزینه های صرف شده برای تولید نیست و در مقابل دلال بی انصاف بدون صرف هزینه و زحمت بیشترین سود را می برد.
سایت فروش آنلاین ما با در نظر گرفتن منافع کشاورزان و همچنین خریداران عمده سعی کرده بصورت اینترنتی ارتباط بین این دو قشر را فراهم کند و لیست قیمت وش پنبه را متناسب با نفع هر دو طرف معامله عرضه کند.
شما عزیزان خریدار عمده می توانید در این سایت با صرف هزینه های کمتر موفق به خرید وش پنبه با قیمت مناسب گردید.

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید