مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین قیمت پنبه هیدروفیل 100 گرمی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

پنبه هیدروفیل چه مشخصاتی دارد؟پنبه هیدروفیل 100 گرمی در انواع ساده و رنگیبهترین قیمت پنبه هیدروفیل 100 گرمی در بازار
قیمت عمده پنبه هیدروفیل 100 گرمی

قیمت پنبه هیدروفیل 100 گرمی تولید بهترین کارخانجات ایران، در این مرکز رسمی خرید و فروش انواع پنبه هیدروفیل، خریدی مقرون به صرفه را برای مشتریان رقم می زند.

پنبه هیدروفیل چه مشخصاتی دارد؟

ھمانطورکه می دانید، پنبه ھیدروفیل به صورت کاملا طبیعی در مزارع به دست می آید. این محصول خاص که به “آب دوست” نیزمعروف است بسیار نقش فزایندہ ای در اجتماع دارد.
آیا میدانید پنبه ھیدروفیل چیست؟ این پنبه به دلیل جذب سریعی که در مایعات دارد به آب دوست نیز معروف شدہ است.
ھیدروفیل برای ویژگی خاصی که دارد درمکان ھای زیادی بکار گرفته می شود.
بھتراست که ھر کس درخانه اش مقداری از این پنبه را داشته باشد تا در زمان ھای اظطراری از آن مصرف کند. لازم به ذکر است که این پنبه در بسته ھای ۵۰ تا۲۰۰ گرمی بسته بندی میشود اما معمولا کسانی که از آنھا مقدار زیادی خریداری میکنند بسته ھای ۱۰۰ گرمی است.
نکته دیگری که در این پنبه مشھود است این است که، بعد از اینکه در مزارع ایران کشت شد، به دو دسته تقسیم میشود. این دو دسته عبارتند از: استریل و غیر استریل که ھرکدام کاربرد خاص خودش را دارد.

پنبه هیدروفیل 100 گرمی در انواع ساده و رنگی

باید گفت که پنبه ھیدروفیل (آب دوست) از الیاف کاملا طبیعی بدست آمدہ و بدلیل نگھداری زیاد مایعات در خود استفادہ ھای متعدد دارد. نرمی و لطافت ھیدروفیل باعث شدہ که مراجعه کنندگان آن روز به روز بیشتر شوند.
این محصول کاملا طبیعی؛ که باعث تلاش تولید کنندگان شدہ تا کارخانجات پنبه ھیدروفیل در ایران روز به روز پیشرفت چشم گیری داشته باشد. اکنون متخصصان خبرہ تلاش می کنند تا بتوانند جز بھترین کارخانه ھای پنبه زنی در ایران باشند که این محصول را؛ به کشور ھای همسایه صادر کنند.
امروزہ پنبه ھای غیر استریل را به صورت رنگی تولید می کنند؛ اما رنگ پنبه باعث آسیب زدن به پوست نمیشود و از این پنبه ھای رنگی بیشتر در موارد آرایشی بھداشتی استفاده می نمایند.
استفادہ دیگری که این محصولات رنگی دارد این است که؛ بدلیل نرمی و لطافت بیش از حد آنھا برای تهیه حوله ھای مخصوص بیمارستان مصرف می شود.
در تولید پنبه ھای رنگی؛ میزان پنبه ای که در این عملیات بر اثر ھرچیزی ممکن است قابل استفادہ نباشد و جز ضایعات محسوب شود ھم روی قیمت تاثیر می گذارد یا حتی رنگی شدن پنبه ھا مراحلی را می گذراند که روی قیمت اثر دارد.

قیمت پنبه هیدروفیل 100 گرمی

بهترین قیمت پنبه هیدروفیل 100 گرمی در بازار

ھمان طور که گفتیم ھیدروفیل محصولی است که بدلیل جذب آب و مایعات، در بازار مشتریان زیادی دارد این محصول بھداشتی برای ضد عفونی و پاکیزگی در بیمارستان ھا و آرایشگاہ ھا؛ مورد استفادہ قرار می گیرد. از این نوع پنبه بجز بیمارستان ھا ومکان ھای دیگری که گفته شد در آزمایشگاہ شیمی ھم استفادہ می شود.
قیمت پنبه ھیدروفیل ۱۰۰ گرمی در بازار متفاوت است. زیرا این پنبه ھا در کارخانه ھای متفاوتی تولید و به عرضه میرسد. برای مثال برخی از شرکت ھا و کارخانه ھای تازہ تاسیس شدہ برای پیشرفت و ترقی بیشتر با کارخانجاتی که سابقه کار بیشتری دارند و محصول پنبه تولیدیشان؛ با کیفیت است کار می کنند.
پنبه ھیدروفیل کارخانه ھای بزرگی در ایران دارد که ھرکدام این پنبه را در کیفیت ھای بسیار مرغوب ومتفاوت باھم تولید می کنند و کیفیت ھر محصول قیمتش ھم متفاوت است. کارخانه ھابیشتر تلاش میکنند تا با کیفیت بالا و قیمت مناسب محصول را به مشتری برسانند.
پنبه ھیدروفیل انواع گوناگونی دارد که ھرکدام ویژگی ھایی دارند و نسبت به ھر محصول یک قیمت تایین می شود وبه بازار می رسد؛ این پنبه ھا عبارتند از:

  • پنبه زیگزاگ ھیدروفیل
  • پنبه توپک رنگی
  • پنبه توپک سفید

پنبه ھایی که گفتیم از مواد صددرصد طبیعی بوجود آمدہ که با توجه به قیمت آنھا بعد از تولید؛ مشاوران این محصول برای اینکه مشتری از ھمه لحاظ راضی باشد کیفیت و قیمت پنبه ھیدروفیل رابرایشان تضمین می کند.
ھم اکنون این پنبه در بازار با کیفیت ھای گوناگون به فروش می رسد.
یکی دیگر از مواردی که روی قیمت پنبه ھیدروفیل تاثیر میگذارد این است که، ھنگام تولید در کارخانه نوع بسته بندی ھا با ھم تفاوت دارد و تعداد سفارشات مشتریان ھم تاثیر میگذارد.

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید