مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پنبه توپک آرایشی با قیمت درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید پنبه هیدروفیل از پنبه خالصهر آنچه از پنبه های هیدروفیل نمی دانیدانواع پنبه هیدروفیل ساده و توپکپنبه توپک آریشی خوب چه ویژگی هایی دارد؟سفارش خرید پنبه توپک آرایشی بصورت آنلاینبزرگترین مرکز فروش پنبه توپک ۱۰۰ گرمی در ایران
فروش عمده پنبه هیدروفیل

خرید پنبه توپک آرایشی به قیمت درب کارخانه از طریق این مرکز فروش امکان پذیر می باشد. به راحتی می توانید از سراسر کشور سفارش خرید پنبه توپک آرایشی را به این مرکز فروش به صورت عمده بدهید.

تولید پنبه هیدروفیل از پنبه خالص

پنبه یک گیاه طبیعی است که در مزارع برداشت می شود. گیاه پنبه از الیاف سفیدی که به دور پنبه دانه ها قرار گرفته است تشکیل می ‌شود این الیاف سفید از جنس سلولز می باشد، به دلیل ارزش بالایی که دارد به طلای ‌سفید مشهور است.
کشت پنبه در کشور ما به دوران باستان برمی‌ گردد و تقریباً قرن هاست که این محصول برداشت می شود به دلیل ارزش بالایی که پنبه دارد سبب اشتغال‌ زایی فراوان در بخش ‌های مختلف است.
از پنبه استفاده های بسیار زیاد می‌ شود که یکی از موارد مصرف آن تولید پنبه های هیدروفیل می باشد.
پس از برداشت پنبه از مزارع آن را به کارخانه های مخصوص انتقال می دهند تا در آنجا طی شرایط خاصی تبدیل به پنبه هیدروفیل گردد.
به طور کلی تولید پنبه هیدروفیل از پنبه های خالص صورت می گیرد و برای این که پنبه خالص برداشت شده از مزرعه تبدیل به پنبه هیدروفیل شود باید چند مرحله را طی کند و مواد مختلفی در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند.
مهمترین مواد اولیه برای تولید پنبه هیدروفیل عبارتند از:
الیاف خام پنبه جزء اولین ماده است که برای تولید این محصول مورد نیاز قرار می گیرد پنبه ها با توجه به مزارع برداشت از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند.
سود کاستیک برای از بین بردن مقدار ناچیز چربی که به همراه الیاف پنبه وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
صابون مایع برای از بین بردن چربی های موجود بر روی الیاف پنبه خام که با استفاده از سود کاستیک از بین نرفته است به کار می رود.
اسید سولفوریک را به عنوان یک خنثی کننده سود کاستیک استفاده می‌ کنند تا پنبه ها در حالت خنثی قرار بگیرد.
تیوسولفات که موجب می‌ شود تا منافذی در بین الیاف پنبه به وجود بیاید و بدین وسیله جذب رطوبت و مایعات در این محصول بالاتر می رود.
نرم کن ها نیز موادی هستند که برای از بین بردن خشونت پنبه که در طی مراحل قبل به وجود آمده است مورد استفاده قرار می گیرد.
با فراهم آوردن تمامی مواد اولیه در کارخانه توسط دستگاه های مخصوص این عملیات ها صورت می گیرد و در ابتدا پنبه ها را مورد پخت و شستشوی کامل قرار می دهند تا هیچ گونه آلودگی و مواد اضافه در بین الیاف پنبه باقی نماند.
پس از گذراندن تمامی مراحل مختلف که مواد اولیه آن در بالا ذکر شد پنبه ها برای حلاجی به بخش ویژه انتقال پیدا می کنند.
که در این بخش پنبه ها را به شکل زیکزاکی و یا توپکی بسته بندی می نمایند.
تمامی آنچه از مراحل تولید پنبه هیدروفیل دریافتید این است که در روند تولید این پنبه ها از الیاف خارجی استفاده نمی‌ شود و تماماً از پنبه خالص به کار می ‌برند.

خرید پنبه توپک آرایشی

هر آنچه از پنبه های هیدروفیل نمی دانید

در حال حاضر پنبه جزء مهم ترین محصولات کشاورزی است که علاوه بر تامین مواد اولیه صنعت نساجی در بخش روغن کشی نیز موجب ایجاد اشتغال زایی فراوان شده است.
معمولاً از الیاف پنبه محصولات خاصی تولید می کنند که در بخش های پزشکی کاربرد فراوانی دارد یکی از این موارد پنبه های هیدروفیل می باشد.
به پنبه هایی هیدروفیل گفته می ‌شود که پس از تصفیه و پاکسازی در کارخانجات و گذراندن مراحل مخصوص با کمک دستگاه ‌های پیشرفته و به روز به دست می‌ آید.
پنبه های هیدروفیل همان طور که از نام آنها مشخص است پنبه های آب دوست هستند که قابلیت جذب بالای آب در آنها موجب کاربرد فراوان شده است.
همه ما می‌ دانیم که پنبه های کاملاً بهداشتی در صنعت پزشکی و آرایشی استفاده می‌ شود و بیشترین کاربرد این محصول در این صنایع است.
اما ذکر این نکته مهم است که پنبه های هیدروفیل دارای مشخصات و ویژگی‌ های خاصی می باشد که موجب کاربرد فراوان آن شده است.
در اینجا به برخی از ویژگی ‌های منحصر به فرد پنبه ‌ای هیدروفیل اشاره می ‌کنیم از جمله:
۱۰۰% الیاف پنبه هیدروفیل خالص و طبیعی است و از هیچ گونه الیاف مصنوعی و حتی طبیعی دیگر در روند تولید استفاده نمی شود.
از هیچ گونه ماده معطر در روند تولید آن استفاده نمی‌ شود و به همین جهت این پنبه ها در حالت خشک و تر فاقد هرگونه عطر و بو می باشند.
در بین الیاف پنبه هیچ گونه مواد ناخالصی از جمله خس و خاشاک لک و آلودگی وجود ندارد زیرا در کارخانجات به شکل کامل تمیز می شود.
پنبه هیدروفیل قابلیت ارتجاعی خوبی در برابر کشش ها دارد و در برابر که کشش به راحتی الیاف آن از هم گسسته نمی گردد.
قابلیت جذب آب در این پنبه ها با سرعت بالایی وجود دارد به طوری که حداکثر به مدت ۱۰ ثانیه می تواند حجم زیادی از آب را در خود جذب کند.
پنبه هیدروفیل به دلیل اضافه کردن مواد خاص به آن قابلیت جذب آب تا ۲۳ برابر جرم خود را دارد و به همین جهت در بسیاری از موارد پزشکی کاربرد فراوانی به وجود می آورد.
معمولاً طول الیاف پنبه بین ۲ تا ۶ میلی متر می باشد و خوب است بدانید که کمتر از ۱۰ درصد الیاف پنبه مرغوب کمتر از ۶ میلی متر هستند.
بیشترین مراکز که از پنبه ‌های هیدروفیل استفاده می ‌کنند مراکزی مانند کلینیک های دندانپزشکی، آزمایشگاه ها، آرایشگاه ها، مراکز تبلیغات و داروخانه ها می باشند.
البته باید به تمامی خریداران و مصرف‌کنندگان پنبه توپک آرایشی و هیدروفیل گفت که این پنبه ها به صورت کامل استریل نمی باشند و قابل استفاده بر روی زخم های باز و عمیق نیست و باید قبل از استفاده توسط دستگاههای مخصوص کاملاً استریل گردد.

انواع پنبه هیدروفیل ساده و توپک

می ‌دانیم که پنبه به شکل طبیعی از مزارع برداشت می شود و هیچ گونه مواد اضافی در بین الیاف آن وجود ندارد.
پس از برداشت پنبه و انتقال آن به کارخانجات و قرار گرفتن در شرایط خاص این محصول را به شکل های مختلف روانه بازار می ‌کنند.
یکی از پرطرفدارترین انواع پنبه هیدروفیل به شکل توپک می ‌باشد که از پنبه های هیدروفیل توپک در مصارف درمانی و آرایشی بیشترین استفاده می شود.
پنبه هیدروفیل به دو شکل سفید و رنگی تولید می‌ شود که بیشتر از موارد رنگی آن در سالن های آرایشی و کلینیک های زیبایی استفاده می کنند.
یکی دیگر از شکل های بسته بندی پنبه هیدروفیل به صورت زیکزاکی و ساده می باشد که در بسته بندی های مختلف قرار می‌ گیرد.
یکی دیگر از تنوع های پنبه هیدروفیل قرار گرفتن این محصولات در بسته بندی های مختلف با وزن‌ های گوناگون می باشد.
معمولاً برخی از وزن های ارائه شده از استقبال بیشتری در بازار برخوردار هستند که وجود تنوع بسته بندی در اوزان های متنوع حق انتخاب بیشتری به خریداران داده و با توجه به نیاز خود از این محصولات تهیه می کنند.

خرید پنبه توپک آرایشی

پنبه توپک آریشی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

به دلیل وجود دستگاه های فوق پیشرفته در کارخانجات تولید پنبه توپک آرایشی این محصولات مورد شستشو های دقیق قرار می‌ گیرند و عاری از هرگونه مواد اضافی ناخالصی می باشند.
پنبه توپک آرایشی خوب دارای ویژگی ‌های خاصی است که تقریباً حذف آن از موارد استفاده امکان پذیر نمی باشد در اینجا به برخی از ویژگی‌ های منحصر به فرد پنبه توپی آرایشی خود اشاره می ‌کنیم از جمله:

  • این پنبه ها دارای رنگ سفید یک دست باشند.
  • هیچ گونه آلودگی و جسم خارجی در الیاف آن وجود ندارد.
  • قابلیت جذب تمامی مایعات را دارد.
  • پنبه های هیدروفیل با کیفیت کاملا خنثی هستند و حالت اسیدی یا بازی ندارند.
  • به دلیل طبیعی بودن الیاف هیچ گونه حساسیت پوستی برای مصرف کننده به وجود نمی آورد.
  • به هیچ عنوان بوی بد و نامطبوع ندارد.
  • روند تولید این پنبه ها از هیچ گونه رنگ و یا سفید کننده استفاده نمی شود.

سفارش خرید پنبه توپک آرایشی بصورت آنلاین

با توجه به این که موارد مصرف متعددی که پنبه توپک آرایشی دارد در حال حاضر مراکز زیادی هستند که اقدام به عرضه این محصول در شکل ها و طرح های مختلف کرده ‌اند.
ازبین مراکز متعددی که برای خرید پنبه توپک آرایشی وجود دارد می‌ توان به خرید به صورت آنلاین به عنوان بهترین روش اشاره کرد.
در حال حاضر مراکز آنلاین متعددی اقدام به عرضه محصولات مختلف می کنند که برای خرید پنبه توپک آرایشی باید به دنبال مرکز معتبر باشید تا هم از کیفیت و سلامت و هم از قیمت ها اطمینان پیدا کنید.
در حال حاضر به دلیل پیشرفت های علم و تکنولوژی و روی آوردن کارخانجات تولیدی ها برای ایجاد وب سایت ها جهت معرفی خود و کالاهایشان امکان دسترسی به مراکز مستقیم و بدون واسطه راحت ‌تر شده است.
همچنین اکثر مردم ترجیح می دهند تا با حذف مسیرهای رفت و آمدی و در کمترین زمان ممکن خرید های خود را از طریق سایت های آنلاین انجام دهند.
پس به طور کلی سفارش خرید پنبه توپی آرایشی به صورت آنلاین مزایای زیادی برای فروشنده و خریدار ایجاد می ‌کند که برخی از مزایای مهم آن برای خریداران را بررسی می‌ کنیم از جمله:

  1. امکان دسترسی به انواع مختلف محصولات با کیفیت بالا بدون صرف هزینه و گشتن در بازارهای مختلف تنها با فشردن چند دکمه به وجود می ‌آید.
  2. امکان ثبت سفارش و خرید پنبه هیدروفیل در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد.
  3. در سایت های معتبر کارشناسان و مشاوران آگاهی وجود دارند که می توانید از طریق آنها تمامی اطلاعات لازم در مورد این محصول را به شکل کاملا رایگان به دست بیاورید.
  4. امکان ثبت سفارش و دریافت محصول در محل مورد نظر خریدار در کمترین روز کاری وجود دارد.
  5. محصولات خریداری شده در بسته بندی های کاملاً استاندارد و بهداشتی قرار دارند تا در طول مسیر دچار آلودگی های مختلف نشوند.
  6. دسترسی به برندهای متنوع و مرغوب و با کیفیت بدون صرف هزینه یکی دیگر از مزایای این نوع خرید می باشد.

خرید پنبه توپک آرایشی

بزرگترین مرکز فروش پنبه توپک ۱۰۰ گرمی در ایران

در حال حاضر کارخانه ‌های متعددی در حال تولید پنبه هیدروفیل می باشند که این کارخانجات محصولات خود را در بسته بندی های متنوع به بازار ارائه می ‌دهند.
اما یکی از بسته‌ بندی های پر طرفدار و پر مصرف در بازار پنبه توپک ۱۰۰ گرمی می باشد.
به همین جهت مراکز فروش اغلب پنبه توپک ۱۰۰ گرمی در ایران را عرضه می کنند تا خریداران بتوانند به راحتی به این محصولات دسترسی پیدا کنند.
در صورتی که به دنبال خرید عمده پنبه توپک ۱۰۰ گرمی در ایران هستید با انتخاب بزرگ‌ ترین مراکز فروش می توانید این محصولات را به راحتی خریداری نمایید.
این مرکز فروش جزء بزرگترین ها و مجهزترین مراکز فروش است که انواع مختلف پنبه توپک آرایشی را در بالاترین سطح کیفیت عرضه می کند.
برای خرید پنبه توپک آرایشی با مراجعه به این مرکز فروش می توانید این محصول را در بسته ‌بندی‌ های کاملاً استاندارد و بهداشتی پیدا کرده و پس از بررسی لیست قیمتی آن بهترین خرید خود را تجربه نمایید.
بزرگترین مرکز فروش پنبه توپک ۱۰۰ گرمی در ایران با توجه به ارتباطات گسترده ای که با کارخانجات تولیدی به شکل مستقیم و بدون واسطه برقرار می‌ کند این محصولات را با قیمت درب کارخانه تهیه کرده و با دریافت سود اندک به دست خریداران نهایی می رساند.
مهمترین مزیتی که خرید از این مرکز فروش برای خریداران ایجاد می‌ کند حذف واسطه ها است و با حذف واسطه‌ ها از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری کرده و محصول با کیفیت بالا را با قیمت مناسب ارائه می‌ دهد.
همچنین مرکز پخش و فروش با امکان عرضه محصولات خود به صورت آنلاین به همه خریداران کمک می ‌کند تا از اقصی نقاط کشور به راحتی بتوانند سفارشات خود را ثبت کرده و در کمترین روز کاری تحویل بگیرند.
در صورتی که به دنبال خرید آگاهانه و مطمئن هستید همین حالا با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار کرده و پس از دریافت مشاوره های لازم سفارش خرید پنبه توپک آرایشی را در بسته‌ بندی‌ های ۱۰۰ گرمی ثبت کنید و از خرید با کیفیت رضایت کافی را به دست بیاورید.

Call Now Buttonتماس بگیرید