مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پنبه هیدروفیل زیگزاگ با کمترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با پنبه هیدروفیل و مشخصات آنانواع مختلف پنبه هیدروفیل بسته بندی شده در بازارخرید پنبه هیدروفیل زیگزاگ با قیمت درب کارخانه
خرید پنبه هیدروفیل زیگزاگ

خرید پنبه هیدروفیل زیگزاگ 100 گرمی با کمترین قیمت بازار، از طریق این مرکز آنلاین امکان پذیر است. همین حالا تنها در عرض چند دقیقه سفارش خود را در وب سایت ثبت نمایید.

آشنایی با پنبه هیدروفیل و مشخصات آن

گیاه پنبه بومی آمریکا، آفریقا و هند است و به طور کلی در مناطقی که آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری دارند، به وفور یافت می شود.
الیاف سلولزی پنبه از بوته گیاه پنبه به دست می آیند، الیافی نرم و پفدار که گاهاً طول آن ها به 32 میلی متر نیز می رسد. باید گفت که هرچه الیاف پنبه طول بیشتری داشته باشند، مرغوب تر هستند. قرار گرفتن گیاه پنبه در دمای نامطلوب، کمبود مواد مغذی و کمبود آب در کوتاه شدن الیاف پنبه تأثیرگذارند.
باید بدانید که الیاف پنبه بلافاصله بعد از چیده شدن از گیاه، دارای مقدار زیادی مواد زائد مثل ذرات ساقه گیاه و خس و خاشاک هستند. وجود این مواد اضافی کیفیت پنبه را پایین می آورد، لذا باید الیاف پنبه از هرگونه آلودگی و ضایعات پاک سازی گردند.
بعد از این که الیاف پنبه توسط دستگاه های مخصوص پاک سازی شدند، آماده برای مصارف مختلف هستند و به کارخانجات ریسندگی فرستاده می شوند.
پنبه هیدروفیل از پنبه 100 درصد خالص و طبیعی تهیه می شود و یکی از پرکاربردترین فرآورده های پنبه به شمار می رود. پنبه هیدروفیل برای مصارف آرایشی، بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
مشخصات پنبه هیدروفیل عبارتند از:

  • قدرت جذب بالا و توانایی نگهداری آب و مایعات در خود
  • لطیف و نرم
  • قابلیت رنگ پذیری
  • استحکام بالا
  • قابلیت شست و شو

خرید پنبه هیدروفیل زیگزاگ

انواع مختلف پنبه هیدروفیل بسته بندی شده در بازار

پنبه هیدروفیل به صورت کاملاً بهداشتی و با رعایت استانداردهای لازم، توسط جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید می گردد.
این پنبه به شکل های مختلف در کارخانه تولیدی بسته بندی و روانه بازار می شود. رایج ترین نوع بسته بندی پنبه هیدروفیل، بسته بندی زیگزاگی در وزن های مختلف 50، 100 و 200 گرم می باشد.
بسته بندی پنبه هیدروفیل زیگزاگ به این صورت است که کاربر بعد از برداشتن مقدار مورد نیاز پنبه، نخ های محل پرفراژ را کشیده و درب آن را می بندد. این کار باعث می شود که پنبه هیدروفیل زیگزاگ دور از گرد و غبار و در شرایط بهداشتی قرار گیرد و برای استفاده مجدد آلوده نشود.
شکل دیگری از پنبه هیدروفیل، به صورت توپک های رنگی یا سفید است که درون بسته بندی های مختلف قرار داده می شود و به راحتی قابل استفاده می باشد.

خرید پنبه هیدروفیل زیگزاگ با قیمت درب کارخانه

لازم به ذکر است که قیمت پنبه هیدروفیل زیگزاگ در بازار به عواملی چون وزن، کیفیت پنبه، کارخانه سازنده، نوع بسته بندی و … بستگی دارد.
برای خرید پنبه هیدروفیل زیگزاگ در بسته بندی های مختلف، می توان به صورت حضوری به نمایندگی های انحصاری فروش پنبه مراجعه کرد. ولی ما برای خریداران پیشنهاد بهتری داریم.
این فروشگاه آنلاین عرضه کننده مستقیم پنبه هیدروفیل زیگزاگ با کیفیت مرغوب و درجه یک، از کارخانه تولید کننده می باشد و مناسب ترین قیمت پنبه هیدروفیل زیگزاگ را برای خریدار در نظر گرفته است.
پس همین حالا برای خرید پنبه هیدروفیل زیگزاگ به وب سایت فروشگاه مراجعه کنید و تنها در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید.

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید