مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه رول پنبه با کمترین قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

رول پنبه چیست و چه مصارفی دارد؟نکات مهم هنگام خرید عمده رول پنبهمرکز فروش و عرضه رول پنبه با قیمت عالی
خرید اینترنتی رول پنبه جدید

عرضه رول پنبه با قیمت کارخانه تنها در این مجموعه انجام می شود.در این فروشگاه اینترنتی شرایط خرید عمده رول پنبه را با کمترین قیمت بازار، برای خریداران عزیز فراهم شده است.

رول پنبه چیست و چه مصارفی دارد؟

همانطور که می دانید الیاف پنبه بعد از فرآیند پاکسازی و حلاجی، به کارخانجات مرتبط فرستاده شده و با استفاده از آن کلیه فرآورده های پنبه مانند پنبه هیدروفیل، رول پنبه، انواع پد، گوش پاک کن، پوشک و … تولید می گردد.
رول پنبه به عنوان یکی از کاربردی ترین فرآورده ها، از پنبه 100 درصد خالص و فشرده شده تهیه می شود. این محصول بدون هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی و مواد سفید کننده تولید شده و به صورت استوانه ای شکل عرضه می گردد.
رول پنبه به وفور در صنعت پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از ملزومات ضروری می باشد.
رول پنبه مرغوب و باکیفیت دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • کاملاً سفید و بدون لک
  • بافت منسجم، نرم و انعطاف پذیر
  • قابلیت برش آسان با قیچی
  • عدم ایجاد حساسیت برای مصرف کننده
  • PH خنثی
  • قدرت جذب بالا بدون از دست دادن شکل اولیه هنگام خیس شدن

عرضه رول پنبه در کارخانجات تولیدی، در قطرها و سایزهای مختلف صورت می گیرد. رول پنبه سایز کوچک عمدتاً در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی، برای پانسمان و جراحی لثه و دندان کاربرد دارد.
رول پنبه سایز بزرگ (10، 15 و 20 سانت) معمولاً در کلینیک های ارتوپدی، برای زیر گچ بیمار استفاده می شود تا گچ مستقیماً با پوست بیمار در تماس نباشد.

عرضه رول پنبه

نکات مهم هنگام خرید عمده رول پنبه

همانطور که گفته شد رول پنبه یکی از اصلی ترین ملزومات یکبار مصرف در حوزه پزشکی و دندانپزشکی می باشد که کاربردهای زیادی از جمله ضد عفونی کردن جراحات و زخم ها، جلوگیری از خونریزی حین جراحی، پانسمان و … دارد.
لازم به ذکر است که یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان و مصرف کنندگان رول پنبه این است که از کجا رول پنبه قیمت مناسب و باکیفیت خریداری کنند.
امروزه مراکز فروش عمده رول پنبه در بازارهای داخل کشور در حال فعالیت می باشند و این محصول را با قیمت تعیین شده به فروش می رسانند.
رول پنبه قیمت های مختلفی در بازار دارد که عوامل زیر در قیمت آن تأثیرگذار هستند:

  1. کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید رول پنبه
  2. کارخانه سازنده و برند محصول
  3. سایز رول پنبه و نوع بسته بندی آن

مرکز فروش و عرضه رول پنبه با قیمت عالی

باید گفت که همه افراد هنگام خرید یک محصول، دو فاکتور اصلی و مهم قیمت و کیفیت را در نظر دارند. علاوه بر این به دنبال صرفه جویی در وقت خود و یک خرید آسان و بی دردسر می باشند.
مجموعه ما به عنوان یک مرکز فروش عمده رول پنبه، شرایط یک خرید عمده ایده آل را برای مشتریان فراهم آورده است.
خریداران می توانند به وب سایت مرکز فروش و عرضه رول پنبه مراجعه نمایند، رول پنبه را به میزان دلخواه انتخاب نموده و با قیمت اقتصادی کارخانه سفارش دهند.
بهترین کیفیت رول پنبه در این فروشگاه اینترنتی موجود است و شما می توانید ضمن خرید بدون دغدغه و راحت، در کوتاه ترین زمان ممکن محصول باکیفیت و درجه یک را تحویل بگیرید.

Call Now Buttonتماس بگیرید