مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه اینترنتی پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا شمال

آنچه در این مقاله می خوانید...

پنبه هیدروفیل یعنی چه؟انواع پنبه هیدروفیل و استاندارد آنشرکت پنبه هیدروفیل رایا شمالمشخصات بهترین پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایامصارف ویژه پنبه هیدروفیل 100 گرمیقیمت پنبه هیدروفیل رایا در بازار ایرانمزایای خرید از فروشگاه اینترنتی پنبه هیدروفیلفروش عمده انواع پنبه هیدروفیل ساده و توپک در این نمایندگی
خرید پنبه هیدروفیل غیر استریل

پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا شمال را می توانید از بهترین فروشگاه اینترنتی با رنج قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و در خریدهای عمده، از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.
مطمئناً می دانید پنبه یکی از محصولات موجود در بازار است که از الیاف طبیعی تولید شده و چون موارد استفاده از آن خاص می باشد، باید استریل بوده و با رعایت تمامی نکات بهداشتی تولید شود.
پنبه های هیدروفیل که محصول تولیدی شرکت رایا می باشند، در بسته بندی هایی با وزن های مختلف در بازار توزیع شده تا هر کسی با توجه به میزان نیاز، قادر به خرید آن ها باشد.
ممکن است خیلی از شما پنبه هیدروفیل را نشناسید و اطلاعاتی در رابطه با آن نداشته باشید. برای همین، اولین بخش از این تاپیک را به معرفی پنبه هیدروفیل پرداخته و توضیح می دهیم که این نوع پنبه چه مشخصاتی داشته و موارد مصرف آن چیست.

پنبه هیدروفیل یعنی چه؟

همه پنبه ها از الیاف پنبه با طول های 2 تا 6 سانتی متر تشکیل شده اند که قدرت جذب و زمان جذب مایعات آن ها با یکدیگر متفاوت است. در اینجا، پنبه هیدروفیل را داریم که دارای کمترین زمان جذب بوده و در کسری از ثانیه می تواند مقدار زیادی مایعات و رطوبت را درون خود نگه دارد. حال که متوجه شدید پنبه هیدروفیل یعنی چه، به سراغ معرفی مشخصات و ویژگی های این پنبه می پردازیم:

  • پنبه هیدروفیل خوب، پنبه ای است که رنگ آن کاملاً سفید باشد و رگه هایی از زردی در آن مشاهده نشود.
  • یک پنبه هیدروفیل خوب کاملاً نرم بوده و بسیار لطیف می باشد.
  • پنبه خوب و مرغوب هیدروفیل، پنبه ای است که در هنگام مواجه شدن با رطوبت، به سطح یا پوست نمی چسبد.
  • پنبه های خوب هیدروفیل دارای انسجام قابل قبولی بوده که در هنگام استفاده گوله گوله نمی شود.
  • و مشخصات متعدد دیگری از این قبیل که در اینجا، اشاره به همین چند مورد کوتاه کافی دانستیم.

پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا

انواع پنبه هیدروفیل و استاندارد آن

پنبه هیدروفیل به شکل های مختلفی در بازار عرضه شده و همین مسئله سبب گردیده تا دارای انواع و اقسام مختلفی باشد. البته بد نیست بدانید که انواع پنبه های هیدروفیل از لحاظ شکل عرضه، وزن بسته بندی، رنگ، میزان جذب و مواردی از این قبیل دسته بندی می شوند. در ابتدا به دسته بندی انواع پنبه هیدروفیل از روی شکل عرضه اشاره می کنیم:

  1. پنبه هیدروفیل زیگزاگ
  2. پنبه هیدروفیل توپی

پنبه هیدروفیل زیگزاگ که بیشترین مصرف را در بازار فروش دارد، پنبه نواری شکلی است که به صورت لایه لایه و زیگزاگی روی هم قرار گرفته و بسته بندی شده است. در هنگام مصرف، لازم است قسمتی از پنبه زیگزاگی جدا شده و مورد استفاده قرار گیرد. در صورتیکه پنبه های توپی، به شکل گلوله های توپی شکل آماده سازی و بسته بندی شده که استفاده از آن ها راحت تر بوده و نیازی جدا کردن نخواهد داشت.
دسته بندی دیگر انواع پنبه هیدروفیل بر می گردد به رنگ آن ها. یعنی:

  1. دسته اول پنبه های هیدروفیل سفید رنگی هستند که استفاده زیادی داشته و خرید و فروش آن ها در بازار معمول تر می باشد.
  2. دسته دوم، پنبه های هیدروفیلی می باشند که به شیوه های خاص رنگی شده و در رنگ های مختلف سبز، آبی، صورتی، زرد و … در بازار توزیع می شوند.
  3. دسته بندی دیگر انواع پنبه هیدروفیل به وزن بسته بندی ها مربوط می شود. کارخانه هایی نظیر رایا شمال، عرضه کننده پنبه های هیدروفیل در بسته بندی هایی با وزن های مختلف بین 50 تا 200 گرم می باشند.

حال که با اصلی ترین دسته بندی ها آشنا شدید، نوبت به این رسیده تا کمی درباره استانداردهای پنبه هیدروفیل هم بدانید. پس لازم به ذکر است که پنبه هیدروفیل استاندارد بایستی قادر باشد در بدترین شرایط، 23 برابر وزن خود، رطوبت جذب نماید. همچنین زمانی که این میزان رطوبت را جذب می کند نبایستی از 10 ثانیه بیشتر باشد. مواد شیمیایی از قبیل سولفات، هیپوکلریت و مواردی از این قبیل در ساختار آن وجود نداشته و از طرفی، میزان خاکستر سولفوریکی که در آن وجود دارد نبایستی از 4% بیشتر باشد.

پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا

شرکت پنبه هیدروفیل رایا شمال

در ایران به خاطر زمین های زراعی زیاد پنبه ای که وجود دارد، مشتقات آن زیاد به بازار عرضه می شود و متقابلاً متقاضی هم برای آن ها در بازار زیاد است. برای اینکه به منظور تامین نیاز بازار، احتیاجی به واردات پنبه هیدروفیل نباشد، کارخانه ها در پی افزایش ظرفیت تولید خود هستند. یکی از این کارخانه ها، شرکت پنبه هیدروفیل رایا شمال می باشد که اکثراً با آن آشنایی داشته و دلیل این آشنایی بدون شک، کیفیت خوب و بسیار مرغوب پنبه های تولیدی این مجموعه می باشد.
شرکت پنبه هیدروفیل رایا شمال، از معدود کارخانه های تولیدی است که بهترین مواد اولیه را در خطوط تولیدی خود بکار می گیرد. از آنجایی که کیفیت مواد اولیه رابطه مستقیمی با کیفیت نهایی محصول دارد، شرکت رایا عرضه کننده بهترین پنبه های هیدروفیل در بازار داخلی و گاهاً خارجی می باشد.
در نظر داشته باشید که این شرکت، جدیدترین و به روزترین دستگاه های تولید پنبه هیدروفیل دنیا را دارا بوده و خوشبختانه توانسته با استفاده از حداکثر ظرفیت تولید این دستگاه ها، استانداردترین و مرغوب ترین پنبه های هیدروفیل را روانه بازار فروش کند.
و مواردی از این قبیل که در ذیل اشاره شده، همه و همه دلیلی است بر مطرح شدن این برند در بازار ایران و جهان:

  • تنوع محصولات
  • کیفیت عالی
  • قیمت مناسب
  • راهکارهای مختلف خرید
  • خدمات فروش
  • مشاوره فروش

مشخصات بهترین پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا

پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا تمامی مشخصات یک پنبه خوب و مرغوب را داراست. اما برای اینکه بتوانید با اطلاعات و آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید، به برخی از این مشخصات اشاره می کنیم:

  • پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا، پنبه ای بدون بو است. حتی زمانی که این پنبه رطوبتی به خود می گیرد هم بوی نا مطبوعی از آن تراوش نمی شود.
  • پنبه هیدروفیل رایا در بسته بندی های 100 گرمی، کاملاً مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و هیچ گونه مواد شیمیایی در ساختار آن وجود ندارد.
  • رایا تولید کننده پنبه هیدروفیل 100 گرمی است که در نوع سفید، رنگی کاملاً یکدست داشته و الیاف زرد و قهوه ای در ساختار آن به چشم نمی خورد.
  • زمان جذب رطوبت پنبه های هیدروفیل رایا، کمتر از 10 ثانیه است و مقدار زیادی مایعات و رطوبت را می تواند مدت زمان طولانی، در خود نگه دارد.
  • شرکت رایا ارائه دهنده پنبه هیدروفیل 100 گرمی است که کوتاه ترین الیاف پنبه موجود در آن، الیاف 2 سانتی متری بوده و بلندترین الیاف پنبه موجود در آن، طولی به اندازه 6 سانتی متر دارند.
  • در خصوص دیگر مشخصات پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا، می توانید از مشاورین فروش ما اطلاعات بگیرید. مشاورین ما شما را در این مسیر، به خوبی راهنمایی خواهند کرد.

پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا

مصارف ویژه پنبه هیدروفیل 100 گرمی

بعد از صحبت راجع به پنبه هیدروفیل تولید شرکت رایا و معرفی مشخصات مطرح آن، نوبت به توضیحاتی راجع به مصارف ویژه پنبه هیدروفیل 100 گرمی تولید شرکت رایا شمال می رسد.
همانطور که می دانید، پنبه ها مصارف متعددی دارند و حتی در ریسندگی هم استفاده زیادی از آن ها می شود. اما در اینجا قرار است پنبه های هیدروفیل مورد بحث و بررسی قرار گیرند که خود نوعی مشتقات گیاه پنبه به حساب می آیند.
بیشترین میزان مصرف پنبه های هیدروفیل، به مراکز درمانی، درمانگاه ها و بیمارستان ها اختصاص پیدا می کند. البته بد نیست بدانید که در آرایشگاه های زنانه، مراکز پیرایش مردانه و مواردی از این قبیل هم پنبه هیدروفیل موارد مصرفی دارد.
بی شک همه شما در باکس کمک های اولیه خود، پنبه های هیدروفیل زیگزاگی داشته و یا برای پاک کردن آرایش روزانه، پنبه های توپی رنگی یا سفید را استفاده می کنید.
حال که راجع به کلیات مصارف پنبه هیدروفیل اطلاعات کسب کردید، وقت آن رسیده که کمی وارد جزئیات مصارف ویژه این محصول کاربردی شویم:

  • پنبه در تزریقات استفاده می شود.
  • پنبه در جراحی های سرپایی کاربرد زیادی دارد.
  • پنبه به همراه استون به عنوان پد لاک پاک کن مصرف دارد.
  • پنبه برای ضد عفونی کردن جای زخم بکار گرفته می شود.
  • پنبه به همراه تونر، پاک کننده آرایش خوب و ضد حساسیتی است.

سعی کنید از پنبه در محل زخم های عمیق استفاده نکنید. زیرا زخم ها الیاف پنبه را درون خود کشیده و ممکن است مشکلات جدی را به وجود آورد. پنبه تنها قابل استفاده برای زخم های سطحی قابل استفاده است.

قیمت پنبه هیدروفیل رایا در بازار ایران

اینکه قیمت پنبه هیدروفیل رایا در بازار ایران چند است، سوالی است ذهن تمامی خریداران پنبه تولیدی این شرکت را به خود درگیر کرده است. میزان خرید، انتخاب راهکار خرید، نوع کیفیت و مواردی از این قبیل، همه و همه بر قیمت پنبه هیدروفیل تاثیر می گذارند.
اما این پایان ماجرا نیست و باید بدانید عوامل متعددی در بازار اقتصادی وجود دارد که قیمت ها را بسیار تحت تاثیر قرار داده و میزان تاثیر آن ها به قدری است که غیر قابل انکار می باشد. درست است که اگر شما اقدام به خرید عمده پنبه هیدروفیل کنید تا حدی می توانید قیمت نهایی و تمام شده را خیلی خیلی کاهش دهید، اما تکلیف افزایش قیمتی که مواد اولیه مصرفی داشته و تاثیر مستقیمی بر روی قیمت فروش پنبه هیدروفیل گذاشته است، چه می شود؟
از پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت فروش نهایی پنبه هیدروفیل در بازار ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوسان قیمت ارز
  • نوسان هزینه های گمرک
  • تغییر در هزینه های مرتبط با انرژی مصرفی
  • نوسان هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه ها
  • تغییر در قیمت خرید دستگاه های جدید
  • نوسان هزینه های مرتبط با انبارداری و بسته بندی
  • تغییر هزینه های حمل و نقل و عرضه محصول به بازار

بد نیست بدانید که میزان عرضه و تقاضا هم کم و بیش بر روی قیمت ها تاثیر می گذارد. هر چه میزان عرضه ثابت باشد و تقاضا افزایش پیدا کند، پنبه هیدروفیل موجود در بازار کمیاب شده و افراد ناچاراً بابت خرید آن بایستی هزینه های بیشتری بپردازند.
در مقایسه با برندهای دیگر، شرکت پنبه هیدروفیل رایا شمال، نوسان قیمت کمتری داشته و این را می توانید از روی مقایسه استعلام قیمتی که از برند رایا و دیگر برندها گرفته اید، متوجه شوید.

پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی پنبه هیدروفیل

یکی از مشخصات خوب شرکت پنبه هیدروفیل رایا، راهکارهای متعددی بود که پیش روی خریداران قرار داده است. بله درست است. مدتی است که خرید پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا از فروشگاه اینترنتی امکان پذیر شده است.
درست است که خرید حضوری خوبی های خاصی دارد، اما مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی پنبه هیدروفیل آنقدر زیاد است که باعث شده تا خیلی ها خرید فروش پنبه مورد نیاز خود را اینترنتی و بدون حضور در محل انجام دهند.
به برخی از این مزایا در زیر اشاره کرده ایم:

  • خرید از فروشگاه اینترنتی، در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام می شود.
  • لازم نیست در خرید از فروشگاه اینترنتی، تایم خاصی را انتخاب کنید. زیرا در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد.
  • از طریق چت باکس و یا شماره های تلفنی، می توانید مشاوره های رایگان 24 ساعته دریافت کنید.
  • مشخصات و ویژگی های هر محصول به همراه قیمت دقیق در صفحات سفارش درج شده و نیازی به تحقیق و بررسی طولانی مدت ندارد.

فروش عمده انواع پنبه هیدروفیل ساده و توپک در این نمایندگی

فروشگاه اینترنتی پنبه هیدروفیل که در واقع نمایندگی رسمی این مجموعه تولیدی در فضای مجازی به حساب می آید، خرید و فروش عمده انواع پنبه هیدروفیل ساده و توپک را برای بیمارستان ها، مراکز درمانی، آرایشگاه ها و … ممکن ساخته است.
شرایط خرید عمده بسیار ویژه است و برای آگاهی از این شرایط، تنها کافی است با مشاورین فروش ما در تماس باشید. آیا می دانستید اطلاعات تماس با شرکت پنبه هیدروفیل رایا شمال، توسط سایت در اختیار شما قرار گرفته و باعث صرفه جویی در زمان ارزشمند شما شده است؟
آیا خود روش ثبت سفارش اینترنتی عمده پنبه هیدروفیل را بلد بوده یا نیاز به راهنمایی مشاورین خبره ما خواهید داشت؟

Call Now Buttonتماس بگیرید