مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عرضه مستقیم رول پنبه ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید بهترین رول پنبه ایرانیرول پنبه مناسب باند زیر گچ در سایز مختلفسفارش خرید مستقیم رول پنبه به قیمت کارخانه
سایت فروش رول پنبه

رول پنبه ایرانی با کیفیت و ارزان تر از همه جا در معتبر ترین فروشگاه به طور مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود. جهت ثبت سفارش با مشاورین این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

تولید بهترین رول پنبه ایرانی

رول پنبه ایرانی با قابلیت جذب بالا از صد در صد فیبر پنبه خالص تولید می شود. از قابلیت های این محصول می توان به انعطاف پذیری و نرم بودن جهت راحتی بیمار اشاره کرد این محصول ضمن کنترل جذب شکل اصلی را حفظ می کند. رول پنبه ای دارای کاربرد های زیادی در مصارف پزشکی و دندان پزشکی دارد.
در دندان پزشکی اولین و مهم ترین مسئله ی مورد توجه بیماران نظافت و بهداشت مطب می باشد که این امر با استفاده از این رول بهداشتی امکان پذیر می باشد.
به همین خاطر این نمایندگی اقدام به تولید رول پنبه ایرانی با بهترین کیفیت کرده است و دیگر لازم نیست این محصول را از تولید کنندگان خارجی تهیه کنید.
این نمایندگی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین پنبه اقدام به تولید یک محصول کاملا بهداشتی کرده است و دست دلال و واسطه را از خرید و وارادات این محصول قطع کرده است.
در ادامه از کاربرد های این محصول چند مورد ذکر شده است:

  • مراحل پانسمان
  • استریل نمودن محل تزریق
  • جعبه کمک های اولیه
  • بیمارستان ها و مطب ها
  • آرایشگا های زنانه
  • جراحی و عمل
  • آمبولانس ها

رول پنبه ایرایی بسیار با کیفیت تر و مرغوب تر از نمونه های مشابه می باشد و هیچ مواد شیمیایی به آن افزوده نشده است و تمام مراحل تولید آن کاملا بهداشتی می باشد.

رول پنبه ایرانی

رول پنبه مناسب باند زیر گچ در سایز مختلف

به هنگام بروز حادثه و شکستگی اعصای بدن افراد جهت گچ گیری عضو بدن برای گچ گیری به پزشک مراجعه می کنند و پزشک از این محصول قبل از گچ گیری برای این که گچ با بدن در تماس مستقیم نباشد و به موی بدن نچسبد استفاده می کند.
با توجه به میزان التهاب عضو آسیب دیده پزشک از این رول استفاده می کند هر چه التهاب بیشتر باشد رول بیشتری استفاده می کند.
این محصول از الیاف پنبه ۱۰۰ درصد خالص تهیه شده است.
موجب بروز حساسیت و خارش نمی شود.
این محصول نرم و انعطاف پذیر می باشد.
عرض این رول ها ۱۰، ۱۵و ۲۰ سانت و طول آن ها ۲۷۵ سانت می باشد.
این رول ها نرم و با دوام بوده و مواد اضافی در آن به کار برده نشده است و توسط ماشین آلات با فناوری بالا، در بسته بندی های کاملا بهداشتی و مقاوم در برار غبار تولید شده تا از بافت نرم و کیفیت بالای آن در برابر آلودگی حفط شود.

سفارش خرید مستقیم رول پنبه به قیمت کارخانه

اگر به دنبال خرید رول پنبه ایرانی به قیمت کارخانه می باشید به این مجموعه فروش مراجعه کنید و این محصول با کیفیت را سفارش دهید.
این مجموعه به صورت اینترنتی و آنلاین محصول خود را بدون هیچ واسطه و دلال به فروش می رساند و در نظر دارد با همکاری شما مشتریان عزیز محصول خود را ارتقا دهد و یک محصول با کیفیت تر تولید کند.
مشاورین این مجموعه در تمام طول شبانه روز آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به مشتریان گرامی می باشند تا یک محصول مرغوب را با مناسب ترین قیمت و زیر قیمت بازار در اختیار شما قرار دهد.
خرید عمده رول پنبه به طور مستقیم و بدون دخالت واسطه از درب کارخانه صورت می گیرد و درب منزل تحویل داده می شود.

Call Now Buttonتماس بگیرید