مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش فوق العاده رول پنبه با کیفیت بالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

رول پنبه چگونه تولید می شود؟مهمترین ویژگی رول پنبه ای مرغوب چیست؟فروش رول پنبه با کیفیت عالی در بازار آنلاین
رول پنبه ۲۰ سانتی

فروش رول پنبه با کیفیت بالا و فوق العاده، هم اکنون به صورت کاملا بهداشتی امکان پذیر می باشد. خریداران می توانند در کمترین زمان ممکن سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.

رول پنبه چگونه تولید می شود؟

رول پنبه از جنس نخ پشم پنبه ای کاملا خالص ساخته شده است. رول پنبه در رنگ‌ سفید، با قابلیت جذب بالا جهت حذف هرگونه ناخالصی مصرف می شود.
از ویژگی های آن می توان به قابلیت بالای انعطاف، نرم و لطیف، پایداری عالی، فاقد مواد شیمیای مضر و … می باشد.
این محصول جزو منسوجات بی بافت می باشد.
تولید رول پنبه شامل مراحل و فرایند های متعددی است که اکنون به بیان خلاصه ای از آن ها می پردازیم.
در ابتدا یک دستگاه، گشاینده تروشلر همراه با سیستمی که کار کنترل پنل سپراتور و میز تغذیه ای است فعالیت خود را شروع می کند.
پس از آن یک دستگاه گشاینده Protex و در ادامه دستگاهی به نام دستگاه Hergeth شروع به فعالیت کرده و یک خط کاردینگ جهت برش الیاف به کار برده شده و یک عدد درام برای تولید رول پنبه ای با عرضی باریک در محدوده ۳۲۰ میلی متر استفاده می شود.
پس از آن دستگاهی به نام دستگاه جمع آوری باند، باند های تولید شده را جمع آوری کرده و دستگاهی جهت بسته لندی رول های تولید شده، در کیسه های کاملا بهداشتی و مخصوص، به کار برده می شوند.
شایان ذکر است که قبل از بسته بندی نهایی توسط دستگاه فلزیاب، فلزیابی شده تا از سالم بودن و کیفیت آن ها اطمینان حاصل شود.
لازم به ذکر است که تمامی فرآیندها و مراحل بیان شده با رعایت تمام موارد و پروتکل های بهداشتی انجام شده و دستگاه های شرح داده شده نیز عادی از هر گونه میکروب و آلودگی است تا مشتریان عزیز با اطمینان خاطر از سلامت و کیفیت محصول به کارخانجات و شرکت های تولید و فروش رول بهداشتی، خرید خود را انجام دهند.

فروش رول پنبه

مهمترین ویژگی رول پنبه ای مرغوب چیست؟

رول های پنبه ای، یکی از پرکاربرد ترین موارد مورد مصرف (یک بار مصرف) در دندانپزشکی ها می باشند و از آن جهت که برای مصارف در دهان و دندان به کار می روند، بسیار از جنبه بهداشت و سلامت حائز اهمیت می باشند. چر اکه اگر آلوده به مواد آلاینده و میکروب ها باشند، با قرارگیری در داخل دهان شخص، ممکن است منجر به بروز بیماری های مختلف در وی شوند.
این رول های پنبه ای باید دارای پروانه ساخت بوده و توسط وزارت بهداشت تایید شده باشند تا بتوان با اطمینان خاطر از سلامتی، اقدام به سلامت دهان و دندان نمود.
هنگام جراحی لثه توسط متخصص مربوطه، جهت جذب کردن ترشحات لثه، از این رول ها استفاده می کنند‌. حال اگر از پارچه یا پنبه ای که در ساختار خود از پرز تشکیل یافته است استفاده کنیم، ممکن است به علت نفوذ پرز ها به درون زخم، باعث ایجاد بیماری های دیگری همچون تب و عفونت شود.
اما رول های پنبه ای در سطح خارجی خود از مواد مخصوص سلولوزی تشکیل یافته اند تا مانع از پرز پرز شدن آن و ورود این پرزها به زخم درون دهان شخص شوند.
همچنین، PH مخصوص این پنبه ها در محدوده خنثی قرار دارد و علت آن است که، اگر رول پنبه ای دارای PH اسیدی باشد، باعث ایجاد سوزش و التهاب زیادی در محل مربوطه شود و علاوه بر آن محیط بازی (یا همان قلیایی) در حل زخم، منجر به ایجاد التهاب شده و فرایند بهبودی محلی که جراحی شده، با زمان طولانی تری انجام می گیرد.

فروش رول پنبه با کیفیت عالی در بازار آنلاین

در گذشته ای نه چندان دور، خریداران یک محصول، برای خرید موارد مورد نیاز خود، هرچند با میزان و یا تعداد اندک مجبور به خرید حضوری بودند که با صرف زمان و هزینه ی زیادی همراه بوده است.
اما امروزه، فروشگاه ها و مراکز خرید آنلاین، جهت سهولت دسترسی اشخاص به محصولات مورد نیاز خود، در دسترس مردم قرار گرفته اند. فروش رول پنبه با کیفیت بالا و مقبول به صورت آنلاین، در میزان دلخواه، برای همگان قابل انجام است.

Call Now Buttonتماس بگیرید