مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید ضایعات پنبه به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقصود از ضایعات پنبه چیست؟کاربردهای ویژه ضایعات پنبه کدام است؟قیمت خرید ضایعات پنبه در بازار ایران
فروش ویژه پنبه حلاجی شده

قیمت خرید ضایعات پنبه به طور مستقیم به کیفیت و نحوه خرید آن بستگی دارد. خرید ضایعات پنبه به صورت عمده از کارخانه های تولید آن موجب می شود تا قیمت کمتری را پرداخت کنید.

مقصود از ضایعات پنبه چیست؟

پنبه یک گیاه روغنی است که پس از از پایان دوره گلدهی و رشد کشاورز آن را برداشت کرده و دانه های آن را برای روغن کشی به کارخانه های مخصوص می‌فرستند و پنبه آن را به کارخانه ‌های نخ ریسی و حلاجی می فرستد تا تبدیل به موارد کاربردی شود.
به طور کلی ضایعات پنبه از چند بخش تشکیل می شود ضایعاتی که در تبدیل پنبه های اولیه به نخ به وجود می آید و ضایعاتی که در تبدیل نخ به پارچه به وجود می‌ آید هر کدام از این ضایعات از کیفیت مختلف برخوردار است و کاربردهای گوناگونی دارد.
ضایعات پنبه در کارخانه های ریسندگی که از طریق فرایند پاک کردن پنبه ها به دلیل کوتاه بودن الیاف اولیه و همچنین ضایعات شانه شده که از پیچ و تاب خوردن نخ ها به وجود می آید به این نوع ضایعات تمیز گفته می شود که بسیار پرکاربرد می باشند.
برخی از ضایعات هستند که در طی کارهای حلاجی و توسط ماشین آلات به وجود می‌ آیند که به این ضایعات ضایعات کثیف گفته می شود این ضایعات ممکن است از قسمت های رنگ زدایی جا مانده باشند و یا در فرآیند تولید تحت فشار قرار گرفته و پاره شده باشند.

کاربردهای ویژه ضایعات پنبه کدام است؟

پنبه یک ماده طبیعی که از گیاهان به دست می آید و معمولاً آن را بر روی بوته ها به صورت الیاف سفید و پف کرده می‌ بینیم از این محصول در صنعت نساجی استفاده های بسیار زیادی می شود.
اما در پی مراحل تبدیل الیاف پنبه به لوازم کاربردی ضایعات زیادی ایجاد شود اما با توجه به طبیعی بودن پنبه و کاربرد بالای آن در صنایع مختلف از ضایعات این محصول نیز به خوبی استفاده می شود.
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ضایعات پنبه چه کاربرد هایی دارد؟
ضایعات پنبه جزع پرکاربردترین ضایعات نساجی ها به شمار می رود و کاربردهای بسیار زیادی با توجه به کیفیت آن دارد از جمله:
در صنایع مبل سازی از ضایعات پنبه استفاده های زیادی می شود و برای پر کردن تشک های مبل کاربرد بالایی دارد.
در صنعت پزشکی از ضایعات پنبه با کیفیت بالا برای تولید رول های پنبه ای استفاده می شود و وجود رول‌های پنبه‌ای به خصوص در کارهای ارتوپدی بسیار واجب می باشد .
همچنین در صنایع آرایشی نیز برای تولید گوش پاکن و پنبه های آرایشی از این ضایعات با کیفیت بالا استفاده می شود.
برای تولید کالای خواب نیز از ضایعات پنبه استفاده فراوان می شود بدین صورت که انواع تشک ها را می توان از این ضایعات پر کرده و همچنین متکاهای تولید شده توسط این ضایعات از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.
کاربرد جدیدی که برای این ضایعات در سال های اخیر اتفاق افتاده است تبدیل این ضایعات به مایع پلیمری ارگانیکی است که از آن می توان کیسه های پلاستیکی مخصوص تولید کرد که از این کیسه ها در حمل و جابجایی پنبه و ضایعات آن استفاده می کنند نکته حائز اهمیت این است که این کیسه های پلاستیکی به راحتی تبدیل به خاک شده و طی فرایند خاصی برای رشد گیاهان کاربرد دارد.

قیمت خرید ضایعات پنبه

قیمت خرید ضایعات پنبه در بازار ایران

قیمت خرید ضایعات پنبه در بازار ایران با توجه به کیفیتی که این محصول دارد و همچنین نحوه خرید آن و نوسانات موجود در بازار متفاوت می باشد.
اگر ضایعات پنبه را به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی به صورت عمده تهیه کنید مطمئناً قیمت خرید آن برای مصرف کننده کمتر می باشد.
همچنین می توان از طریق سایت های آنلاین که مشغول فروش و عرضه این محصولات هستند اقدام به خرید به صورت عمده و یا جزئی کرد در این مدل خریدها به دلیل کاهش هزینه های جانبی می توان این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کرد.

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید