مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پنبه هیدروفیل در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت روز پنبه هیدروفیلپنبه های هیدروفیلقیمت روز پنبه های هیدرو فیل
قیمت روز پنبه هیدروفیل

قیمت روز پنبه هیدروفیل چقدر است؟ در کشور عزیزمان ایران قیمت پنبه به عوامل زیادی بستگی دارد. باتوجه به عوامل موجود در بازار قیمت روز پنبه های هیدروفیل به فاکتورهای زیادی بستگی دارد.

روي همه پنبه هایی كه درداروخانه ها و خواروبارفروشي ها عرضه مي شود عبارت پنبه هيدروفيل ديده مي شود. ما هم پنبه هيدروفيل داريم و هم غير هيدروفيل. بسياري از مردم معني اين كلمه را نمي دانند و تصور مي كنند که هيدروفيل به معني ضد عفوني شده يا چيزي در اين موضوعات است.

قیمت روز پنبه هیدروفیل

اين واژه يك اصطلاح علمي است. جزء اول به معني آب است و فيل هم به لاتين به معني دوست داشتن است . در علم شيمي، به تركيبي گفته مي شود كه ميل زيادي براي كشيدن و جذب كردن آب به خودش دارد.پنبه های قديمی در خانه ها یا بیمارستان مورد استفاده قرار مي گرفت به اين دليل كه از الياف گياهي – طبيعي درست مي شد به طور طبيعي جاذب آببودند، و ديگر لزومي نداشت روي بسته آنها بنويسندپنبه هيدروفيل. نوشتن اين لفظ روي بسته پنبه از زماني آغاز

شد كه پنبه هاي مصنوعي به بازار وارد .این پنه ها الياف مصنوعي که غالبا از موادنفتي به دست مي آيند هيچ ميلی براي جذب آب به خودشان ندارند. مردم مشاهده مي كردندكه این پنبه ها گرچه بسيار نرم تر و نرم تر از پنبه طبيعي بودند اما قابليت جذب آب نداشتند. تاكيد و چاپ واژه هيدروفيل روي بسته هاي به مصرف كننده می گوید که كه اين پنبه حتما جاذب آب است و ان را جذب میکند.

پنبه های هیدروفیل

قیمت روز پنبه هیدروفیل

پنبه هیدروفیل با توجه به خواص و تفاوت های فراوانی که با سایر پنبه ها دارد ، داری طرف داران فراونی می باشد.

کلمه هیدروفیل يعني به مصرف كننده اعلام مي دارند كه اين پنبه حتما جاذب آب است .

به همین دلیل است که این پنبه ها دارای طرفداران و مشتری های فروان است. اکثر پنبه هایی که در صنعت آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند از پنبه های هیدرو فیل است .

قیمت روز پنبه های هیدرو فیل

قیمت روز پنبه هیدروفیل

قیمت پنبه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد این فاکتور ها هستند که قیمت های پنبه ها را تایین می کنند و باعث می شوند این پنه ها نرخ های متفاوتی را داشته باشند.

برخی فاکتور های موثر در قیمت گذاری پنبه ها عبارت اند از:

  • نوع و جنس پنبه
  • برند پنبه
  • نوع و کشور وارد کننده
  • و بسیار از این دست موارد.
محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید