مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت و خرید پنبه هیدروفیل توپکی 100 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید پنبه هیدروفیل در ایرانانواع پنبه هیدروفیل توپکی 100 گرمیبهترین قیمت خرید پنبه هیدروفیل توپکی سفید و رنگی
پنبه هیدروفیل توپک آرایشی

پنبه هیدروفیل توپکی 100 گرمی یکی از بهترین نوع پنبه ها در مصارف بهداشتی و آرایشی، در انواع باکیفیت با نازلترین قیمت خرید ممکن در این مجموعه به فروش می رسد.

تولید پنبه هیدروفیل در ایران

یکی دیگر از محصولات طبیعی که از گیاهان تولید می شود پنبه است؛ پنبه هیدروفیل پنبه ای است که مدت زمان جذب آن بسیار کم است و می تواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد.
پنبه هیدروفیل، پنبه نسبتا خالصی است که از تصفیه مکانیکی و شیمایی؛ از آن پنبه خالص به دست می آید و الیاف آن کاملا سفید است که قابلیت جذب زیادی برای آب و مایعات دارد که کارشناسان آن را پنبه هیدروفیل نامیده اند.
پنبه هیدروفیل چند خصوصیات دارد از جمله:

  • زمان جذب آب در پنبه کمتر از 10 ثانیه می باشد.
  • در حالت خشک و خیس فاقد هرگونه بو می باشد.
  • پنبه هیدروفیل فقط حاوی الیاف پنبه بوده و هیچ گونه ناخالصی ندارد.
  • پنبه هیدروفیل تا 23 برابر جرم خود قابلیت جذب آب دارد.

پنبه هیدروفیل در مصارف پزشکی و همچنین برای مصارف خانگی استفاده می شود؛ و در بسته بندی های مختلف توسط شرکت های پخش عرضه می شود.
خریدار این پنبه ها بیشتر بیمارستان ها و ارگان های داروخانه و آرایشگر ها می باشند؛ که از این محصول برای پانسمان و تزریقات استفاده می کنند.
پنبه هیدروفیل توپکی سفید و رنگی بیشتر در بسته های 100 گرمی در بازار عرضه می گردد که با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می رسد.
بهتر است در خانه ها مقداری از این محصول در جعبه های کمک اولیه موجود باشد تا در مواقع ضروری بتوان از آن استفاده کرد و دوباره جایگزین کرد.
تولید پنبه هیدروفیل در ایران، یکی از مرغوب ترین پنبه های تولید شده بهداشتی در بازار ایران می باشد؛ که به صورت عمده توسط شرکت های بازرگانی و تولید کنندگان در حال افزایش است.

پنبه هیدروفیل توپکی 100 گرمی

انواع پنبه هیدروفیل توپکی 100 گرمی

انواع پنبه توپکی شامل: پنبه طبی؛ پنبه بهداشتی؛ پنبه استریل؛ پنبه الکی؛ پنبه هیدروفیل؛ پنبه آرایشی.
از بهترین پدها برای استفاده از لوازم آرایشی پنبه توپکی می باشد؛ بخاطر جنس نرم و لطیفی که دارد؛ وقتی که برای پاک کردن آرایش از پنبه توپکی استفاده می کنید روی صورت خراشی ایجاد نمی کند.
در هنگام خرید پنبه توپکی حتما به علامت استاندارد روی بسته بندی آن توجه کنید؛ از خرید کردن پنبه به صورت فله ای و بدون نام تجاری خودداری کنید.
معمولا پنبه ها در مصارف متعددی استفاده می شوند؛ که در شکل های مختلفی تولید می شوند؛ مثل: پنبه های توپکی سفید و رنگی 100 گرمی که برای مصارف آرایشی؛ طبی؛ و بهداشتی استفاده می شوند.
پنبه های توپکی در رنگ های مختلفی تولید می شوند که از جمله یکی از آن ها رنگ سفید می باشد؛ که می توان از آن برای مصارف پزشکی؛ بهداشتی؛ آرایشی استفاده کرد و همچنین قابلیت بسیار بالایی در جذب آب؛ خون؛ مواد مترشحه از بدن دارد. که عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد.
باید به این نکته هم توجه کنیم که تمامی پنبه ها غیر استریل بوده و برای زخم های بسیار باز و عمیق نمی توان از آن استفاده کرد.

پنبه هیدروفیل توپکی 100 گرمی

بهترین قیمت خرید پنبه هیدروفیل توپکی سفید و رنگی

پنبه های هیدروفیل توپکی می توان بدون هیچ واسطه ای به طور مستقیم از شرکت های تولیدکننده یا بسته بندی کننده خریداری کرد که می توان سودآوری بسیار خوبی برای فروشنده داشته باشد.
بهترین قیمت پنبه هیدروفیل توپکی سفید و رنگی را همین حالا می توانید از طریق این مجموعه بخواهید.
برای یکبار هم که شده، خرید عمده انواع پنبه هیدروفیل را از این مجموعه انجام دهید.

Call Now Buttonتماس بگیرید