مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت و خرید پنبه هیدروفیل 100 گرمی رایا

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره انواع پنبه هیدروفیلکارخانه تولید پنبه هیدروفیل رایاعرضه پنبه هیدروفیل استریل و غیر استریل و کاربرد آنهاپنبه هیدروفیل 100 گرمی ساده و توپکچرا پنبه هیدروفیل رایا بخرم؟چگونگی خرید بهترین مارک پنبه هیدروفیل در ایرانارزانترین قیمت پنبه هیدروفیل با نمایندگی فروش آنلاین
عرضه پنبه هیدروفیل ساده

پنیه هیدروفیل 100 گرمی رایا را می توان از مراکز فروش رسمی آن با قیمت های استثنایی، کیفیت های عالی و شرایط فوق العاده خوب خرید.
همه شما می دانید که پنبه یکی از چیزهایی است که از الیاف طبیعی گیاه پنبه تولید می شود. اما بد نیست بدانید که پنبه های موجود در بازار به خاطر وسیع بودن گستره مصرف شان، به دو دسته پنبه های استریل و غیر استریل تقسیم بندی می شوند.
این روزها زمین های زراعی زیادی به زیر کشت بوته های پنبه رفته تا نیاز کارخانه های تولیدی فعال در کشور با کمترین هزینه پاسخ داده شود.
زیرا تقاضا برای پنبه در ایران زیاد است و برای اینکه نیاز به هزینه کردن برای واردات پنبه نباشد، کارخانه های تولیدی باید ظرفیت تولید خود را تا حد توان بالا ببرند.
یکی از کارخانه های مطرح ایرانی در حوزه تولید پنبه، کارخانه رایا است که در این مطلب می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم. اما قبل از اینکه به معرفی کارخانه تولید کننده پنبه رایا بپردازیم، بایستی کمی اطلاعات درباره پنبه هیدروفیل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همه چیز درباره انواع پنبه هیدروفیل

پنبه هیدروفیل، پنبه ای است که دارای خاصیت جذب بالایی می باشد. یعنی اگر از پنبه هیدروفیل برای جذب آب یا مایعات استفاده کنید، خواهید دید که این پنبه در کمترین زمان ممکن مقدار زیادی از آب و مایعات را جذب خود خواهد کرد.
پنبه های هیدروفیلی که در بازار موجود هستند، بر سه نوع اند:

  • پنبه هیدروفیل استریل و بهداشتی
  • پنبه هیدروفیل غیر استریل
  • پنبه هیدروفیل آرایشی

کلیات روند تولید انواع پنبه هیدروفیل شبیه به هم است که در زیر به مراحل آن اشاره می کنیم:

  1. ابتدا گیاه پنبه برداشت شده از زمین های زراعی، به کمک دستگاه های مخصوصی به نام خاک گیر، حلاجی مقدماتی شده تا خاک، شاخ و برگ های آن بریزد.
  2. پنبه های حلاجی شده در مرحله دوم، آبخور می شوند. یعنی این پنبه ها در دستگاه گلا کوب ریخته شده و و بعد از اینکه آب گرم روی آن ها ریخته شد، توسط بازوهای دستگاه کاملاً کوبیده می شوند. اصطلاحاً گفته می شود که در این مرحله کیک پنبه تولید می گردد.
  3. در مرحله سوم، چیزی حدود 250 الی 300 کیلوگرم از کیک پنبه وارد دیگ های پخت می شود. بله درست است. در این مرحله پنبه ها تحت حرارت مشخصی پخته می شوند.
  4. در مرحله چهارم، مواد مورد نیاز برای آماده سازی پنبه ها وارد دیگ پخت شده و با پنبه ها ترکیب می شوند.
  5. در مرحله پنجم بعد از اینکه پنبه ها به کمک آب ژاول و مواد دیگر سفید و تمیز شدند، وارد بخش آبگیری می شوند. بدین صورت که کیک های پنبه به تکه های کوچکتری تقسیم بندی شده و با کمک دستگاه سانترفیوژ، آب آن ها گرفته می شود.
  6. در مرحله ششم، الیاف پنبه ای که از یک دیگر جدا شده اند، وارد تونل حرارتی شده و کاملاً‌خشک شوند.
  7. مرحله هفتم، مرحله حلاجی نهایی یا کاردینگ گفته می شود که در آن پنبه ها توسط سوزن های دستگاه کاملاً حلاجی شده و بعد از زیگزاگ شدن توسط دستگاه، بسته بندی و روانه بازار فروش می شوند.

اینها همه چیزهایی بود که باید درباره انواع پنبه هیدروفیل می دانستید. حال نوبت به معرفی بهترین کارخانه تولید پنبه هیدروفیل در ایران رسیده است.

پنیه هیدروفیل 100 گرمی

کارخانه تولید پنبه هیدروفیل رایا

کارخانه های بسیاری در ایران به تولید پنبه هیدروفیل مشغول هستند که در میان این کارخانه، تولیدی رایا یکی از بهترین ها و شناخته شده ترین ها به حساب می آید.
کارخانه تولید پنبه هیدروفیل رایا، محصولاتی متنوع با کیفیت عالی روانه بازار فروش می کند. دلیل خوب بودن کیفیت پنبه هایی که توسط این کارخانه تولیدی روانه بازار فروش می شود، عبارت است از:

  • استفاده از پنبه و مواد اولیه درجه یک: همانطور که می دانید، کیفیتی که مواد اولیه دارد، تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت نهایی پنبه هیدروفیل می گذارد. کارخانه تولیدی ما در طی سال های فعالیت سعی داشته تا با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، پنبه هایی با سطح کیفیت عالی و درجه یک به بازار عرضه نماید.
  • استخدام نیروهای انسانی متخصص: موادی که به دیگ پخت پنبه افزوده می شوند، بایستی با درصد خاصی ترکیب شوند. اگر نیروهای متخصص نظارتی بر روی تغذیه دیگ های پخت پنبه نداشته باشند، قاعدتاً محصول از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود. کارخانه تولیدی ما با وسواس هر چه تمام توانسته نیروهای متخصص و دارای تجربه فوق العاده را استخدام کرده تا بتوانند بر کم و کیف پنبه هیدروفیل نظارت کامل داشته باشند.
  • بکارگیری خطوط تولیدی کاملاً پیشرفته: اینکه دستگاه های تولیدی چه قابلیت هایی داشته باشند و از طول عمر مفید آن ها چقدر گذشته باشد، بسیار بر کیفیت پنبه هیدروفیل تاثیر می گذارد. در کارخانه تولیدی پنبه هیدروفیل رایا، دستگاه های به روز در خطوط تولیدی استفاده می شوند که کاملاً با تکنولوژی روز دنیا کار می کنند. این دستگاه ها به کمک مواد اولیه مرغوبی که به آن ها داده می شود، محصول نهایی با کیفیت فوق العاده ای تولید می نمایند.
  • توجه به استانداردهای تولیدی: وقتی کارخانه تولیدی موفق است که تمامی استانداردهای مربوطه را رعایت نماید. این استانداردها که توسط سازمان های معتبر جهانی اعلام می شود، مو به مو در کارخانه تولیدی پنبه هیدروفیل رایا رعایت می گردد. رعایت همین استانداردها در کیفیت پنبه هیدروفیل تولیدی تاثیر ویژه ای می گذارد.

در خصوص بیوگرافی کارخانه تولیدی هم می توانید به شیوه های متعددی اقدام کرده و حتی در بخش درباره ما سایت، راجع به مجموعه تولیدی اطلاعات بدست آورید.

پنیه هیدروفیل 100 گرمی

عرضه پنبه هیدروفیل استریل و غیر استریل و کاربرد آنها

همانطور که گفته شد، کارخانه تولیدی رایا، سه محصول مختلف از پنبه هیدروفیل را به بازار عرضه می کند که پنبه هیدروفیل استریل و پنبه هیدروفیل غیر استریل هم جزو آن هاست.
همانطور که از نام این دو نوع پنبه مشخص می شود، یکی از پنبه ها مخصوص استفاده های بهداشتی بوده و آن یکی برای مصارف معمولی قابل استفاده است.
پنبه های هیدروفیل استریل، پنبه هایی هستند که کاربرد آن ها محدود به مراکز درمانی، بیمارستان ها و درمانگاه ها می شود. یعنی این پنبه قابل استفاده بر روی زخم بوده و اگر به منظور ضد عفونی کردن زخم ها از آن استفاده کنید، مشکلی به وجود نمی آید. کاربردهای کلی این پنبه را می توان چنین بیان کرد:

  1. ضد عفونی کردن زخم ها
  2. استفاده در اتاق عمل
  3. ضد عفونی کردن محل تزریق
  4. شست و شوی قسمت های حساس بدن مانند چشم
  5. و مواردی از این قبیل.

اما باید بدانید که پنبه های هیدروفیل غیر استریل، اصلاً گزینه مناسبی برای مصارف پزشکی نیستند و بهتر است از آن ها در مصارف بهداشتی استفاده کرد. مثلاً از پنبه های هیدروفیل غیر استریل می توان برای پاک کردن لاک با لاک پاک کن، پاک کردن آرایش با تونر و … استفاده کرد. همچنین این روزها استفاده های جالب دیگری هم از پنبه های هیدروفیل می شود که اکثر آن ها محدود به صنعت و خانه داری است.
اصولاً پنبه های هیدروفیل غیر استریل را می توان دو الی سه بار استفاده کرد. اما پنبه های استریل تنها یکبار قابل استفاده هستند و باید دور ریخته شوند.

پنبه هیدروفیل 100 گرمی ساده و توپک

تا چند سال اخیر تنها توسط کارخانه تولید پنبه هیدروفیل رایا، این محصول به صورت زیگزاگی در بسته بندی های مستطیلی به بازار عرضه می شود. اما امروزه شکل های مختلفی و رنگ های گوناگونی از پنبه هیدروفیل در بازار موجود شده است.
پنبه های هیدروفیل وزن بسته بندی مختلفی دارند. اما رایج ترین وزنی که پنبه هیدروفیل توسط کارخانه رایا به بازار عرضه می شود، عبارت است از:

  • 50 گرم
  • 100 گرم
  • 150 گرم
  • 200 گرم
  • 250 گرم

هم پنبه های هیدروفیل ساده و هم پنبه های هیدروفیل توپک، شامل بسته بندی های کوچک 50 گرمی شده تا بسته بندی های بزرگ 250 گرمی می شود. بهتر است چه برای خرید پنیه هیدروفیل استریل و چه برای خرید پنبه هیدروفیل غیر استریل، به میزان نیاز خود توجه کنید. اگر مصرف بالایی دارید، پنبه های هیدروفیل بالای 200 گرمی را تهیه کرده و اگر مصرف شما کم است، پنبه هیدروفیل 100 گرمی و یا 50 گرمی به شما توصیه می شود.
اصولاً پنبه های هیدروفیل غیر استریل هستند که به دو شکل ساده و توپک به بازار عرضه می شوند. کارخانه هایی همچون رایا در پی این بوده تا با ایجاد تنوع در محصولات شان، بازار فروش خود را پررونق تر از قبل کنند که با عرضه پنبه های توپکی و تولید پنبه هایی را رنگ های مختلف موفق به این کار شدند.
پنبه های توپک توسط کارخانجات رایا در رنگ های زیر تولید می شود:

  • سبز
  • نارنجی
  • صورتی
  • قرمز
  • آبی
  • سفید
  • زرد

اصولاً بسته های پنبه هیدروفیل 100 گرمی توپک رنگی، شامل تمامی رنگ ها بوده و کمتر می توان بسته بندی از پنبه هیدروفیل پیدا کرد که تنها شامل یک رنگ باشد.

پنیه هیدروفیل 100 گرمی

چرا پنبه هیدروفیل رایا بخرم؟

ممکن است تا قبل از آشنایی با کارخانه تولید پنبه هیدروفیل رایا به این فکر می کردید که چرا باید پنبه هیدروفیل رایا بخرم. اما حال به پاسخ سوال خود دست یافته اید. اما ما می خواهیم مختصر و مفید از دلایلی صحبت کنیم که خرید پنبه های تولیدی رایا را توجیه می کند:

  • کیفیت عالی: همانطور که گفته شد، پنبه های رایا از بهترین و عالی ترین سطح کیفیت برخوردار هستند.
  • قیمت مناسب: ارزان قیمت بودن پنبه های رایا در مقایسه با برندهای دیگر، تا حدی بر بازار فروش آن تاثیر گذاشته است.
  • تنوع در محصولات: متنوع بودن محصولات تولیدی و شکل عرضه آن ها به بازار، مشتریان را ترغیب به خرید خواهد کرد.
  • دسترسی آسان: در مقایسه با پنبه هیدروفیل برندهای دیگر، پنبه هیدروفیل 100 گرمی، 150 گرمی، 200 گرمی و … کارخانه رایا، راحت تر در دسترس قرار می گیرد.
  • مشتری مداری تولیدی: کارخانه تولیدی رایا با فراهم کردن شرایط مختلف خرید پنبه برای مشتریان خود، نشان داده که چقدر به متقاضیان محصولاتش اهمیت می دهد.

چگونگی خرید بهترین مارک پنبه هیدروفیل در ایران

اگر بخواهیم از بهترین مارک پنبه هیدروفیل ایران پرده برداری کنیم، بی شک از کارخانه تولیدی رایا نام خواهیم برد. خیلی ها ممکن است نگران چگونگی خرید پنبه عمده از این تولیدی باشند، اما با وجود راهکارهای متعدد خرید باید گفت که اصلاً جای نگرانی نیست. زیرا این تولیدی خرید را به دو شیوه زیر ممکن ساخته است:

  1. خرید حضوری
  2. خرید اینترنتی

البته در خرید حضوری و در خرید اینترنتی، باید سعی کنید که مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه را انتخاب کنید. زیرا مستقیم بودن یا واسطه ای بودن مرکز فروش پنبه می تواند تاثیر زیادی بر قیمت خرید شما بگذارد.
مثلاً در خرید حضوری اگر مستقیماً با کارخانه تولید کننده عقد قرارداد کنید، پنبه با قیمت درب کارخانه و دست اول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما قیمت پنبه هیدروفیل زمانی که از دلالان و عاملان فروش خرید می کنید، نسبتاً بیشتر و بیشتر خواهد بود.
در خرید و فروش عمده محصولات بد نیست این را آویزه گوشتان کنید که هر چه تعداد واسطه میان خریدار و تولید کننده بیشتر باشد، قیمت های تمام شده با افزایش بیشتری هم همراه خواهد بود.

پنیه هیدروفیل 100 گرمی

ارزانترین قیمت پنبه هیدروفیل با نمایندگی فروش آنلاین

در بخش قبل از روش خرید اینترنتی پنبه هیدروفیل نام برده شد. بد نیست بدانید که این شیوه خرید، یک شیوه نوین است که توانسته در برخی از جوامع جایگاه خوبی پیدا کند و خیلی از خریداران آن را جایگزین روش های خرید حضوری قرار دهند. مدتی است که ایرانیان هم از این روش خرید استقبال کرده و برای همین، کارخانه های تولیدی شروع به فعالیت رسمی در فضای مجازی کرده اند.
مثلاً کارخانه پنبه هیدروفیل رایا در حال حاضر دارای نمایندگی فروش آنلاین بوده که ارزانترین پنبه های باکیفیت و مرغوب را هم عمده و هم جزئی در اختیار خریداران قرار می دهد.

خوبی خرید از این نمایندگی های رسمی مجازی این است که:

  • هزینه ای صرف پروسه خرید نمی شود.
  • زمانی در پروسه خرید به هدر نمی رود.
  • ساعت مشخصی برای خرید محصول تعیین نمی شود.
  • افراد از مشاوره های فروش 24 ساعته برخوردار می شوند.
  • دسترسی به لیست قیمت برای خریداران آسان می شود.
  • خریداران می توانند محصولات تولیدی یک مجموعه را با جزئیات بیشتر بشناسند.
Call Now Buttonتماس بگیرید