مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پنبه سفید و خرید آن بصورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پنبه سفید هیدروفیل توپک و زیگزاگبهترین قیمت پنبه سفید کجا عرضه می گردد؟مرکز فروش پنبه درجه یک ایران بصورت عمده
پخش عمده پنبه حلاجی شده

قیمت پنبه سفید در بازار به کیفیت و نوع بسته بندی آن بستگی دارد. خریداران عمده می توانند بصورت غیر حضوری محصول درجه یک را با بهترین قیمت، از طریق وب سایت خرید آنلاین تهیه نمایند.

انواع پنبه سفید هیدروفیل توپک و زیگزاگ

همانطور که می دانید پنبه دست نخورده که مستقیم از گیاه پنبه برداشت می شود دارای مقادیری ناخالصی و آلودگی درون خود می باشد.
این پنبه بعد از چیدن به کارخانجات مرتبط فرستاده شده و با کمک دستگاه های حرفه ای و مدرن، تمامی مواد زائد و آلودگی ها را از آن جدا سازی می کنند. به این فرآیند حلاجی گفته می شود و به پنبه به دست آمده در انتهای کار، پنبه محلوج می گویند.
پنبه محلوج آماده برای استفاده در کارخانجات نساجی و ریسندگی برای تولید نخ و متعلقات آن است. همچنین برای تولید فرآورده های پنبه و محصولاتی مانند رول پنبه، انواع پنبه هیدروفیل، گوش پاک کن، پوشک، انواع پد و غیره از آن استفاده می شود.
لازم به ذکر است که پنبه در چندین رنگ مختلف تولید می شود ولی بهترین نوع آن، پنبه سفید رنگ می باشد و مصارف مختلفی مانند پزشکی، آرایشی و بهداشتی از آن استفاده می شود. پنبه های رنگی بیش تر در صنعت نساجی کاربرد دارند.
همانطور که گفته شد پنبه سفید هیدروفیل یا آب دوست یکی از مشتقات پنبه به شمار می رود که مهم ترین ویژگی آن با توجه به نامش، قابلیت نگهداری آب و رطوبت درون خود می باشد.
از جمله کاربردهای پنبه سفید هیدروفیل در کلینیک های دندانپزشکی، درمانگاه ها، آرایشگاه ها و در منازل جهت مصارف شخصی می باشد.
پنبه هیدروفیل پس از تولید در کارخانه ها، به 2 شکل عرضه و بسته بندی می شود:

  • پنبه هیدروفیل توپک: این پنبه همانطور که از اسمش پیداست به شکل توپک های گرد درون بسته بندی قرار می گیرد و به راحتی قابل استفاده می باشد.
  • پنبه هیدروفیل زیگزاگ: این نوع پنبه در بسته بندی های 50، 100 و 200 گرمی عرضه می شود. بعد از باز کردن بسته بندی و برداشتن مقدار مورد نیاز پنبه، می بایست نخ ها در محل پرفراژ کشیده و تا مصرف مجدد درب کیسه را بسته نگه دارید تا از ورود هرگونه آلودگی به درون آن جلوگیری شود.

قیمت پنبه سفید

بهترین قیمت پنبه سفید کجا عرضه می گردد؟

کارخانجات تولید کننده پنبه سفید در ایران پس از تولید محصول، آن را به فروشگاه ها، نمایندگی ها و مراکز معتبر ارسال می کنند.
قیمت پنبه سفید در مراکز فروش عمده بر اساس کیفیت و نوع بسته بندی، متفاوت می باشد.
ما در این مجموعه متخریم تا پنبه سفید را با نازل ترین قیمت موجود در بازار، در اختیار خریداران عزیز قرار دهیم.

مرکز فروش پنبه درجه یک ایران بصورت عمده

فروشگاه ما یکی از معتبرترین مراجع فروش عمده پنبه در کشور به حساب می آید که مستقیماً با بهترین تولید کنندگان در ارتباط است و سودجویان و واسطه ها را به طور کامل حذف کرده است.
ما جهت رفاه حال مشتریان، وب سایت خرید اینترنتی را راه اندازی نموده و خریداران می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن، محصولات را تهیه نمایند.
همین حالا پنبه درجه یک و باکیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و یک خرید پرسود و مقرون به صرفه را با ما تجربه کنید.

Call Now Buttonتماس بگیرید