مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پنبه ضایعاتی بصورت فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد مصرف پنبه ضایعاتیقیمت پنبه ضایعاتی در بازار
خرید عمده پنبه ضایعاتی

قیمت پنبه ضایعاتی با توجه به ارزش بالا و کاربردهای بسیار زیادی که دارد دارای قیمت های متفاوتی می باشد. تهیه پنبه ضایعاتی به صورت فله از مراکز فروش معتبر آن می تواند با قیمت مناسب تری همراه شود.

موارد مصرف پنبه ضایعاتی

پنبه از الیاف سلولزی تشکیل می شود که دارای رنگ سفید و نرمی است که پس از برداشت پنبه از زمین های کشاورزی و انتقال آنها به کارخانه های مخصوص معمولا وش پنبه ها را جدا کرده که از این پنبه ها معمولاً به عنوان پنبه های بهداشتی در صنایع پزشکی استفاده می شود و قسمت های باقیمانده پنبه به عنوان بخش های ضایعاتی قرار می گیرند.
صنایع زیادی وجود دارند که مصرف کنندگان مداوم پنبه می باشند این صنایع از مهم ترین تولید کنندگان محصولات پنبه هستند و روزانه حجم بسیار زیادی از ضایعات پنبه را تولید می‌ کنند که از آن استفاده نمی شود.
پنبه جز علی‌اف ارزشمند گیاهی می باشد که به هیچ عنوان به صورت مصنوعی نمی توان مشابه آن را تولید کرد گذاشتن ارزش بالایی که این الیاف دارند از ضایعات آنها نیز استفاده های زیادی می شود برخی از مهمترین مصارف ضایعات پنبه عبارتند از:

  • از ضایعات پنبه در صنایع کالای خواب برای پر کردن متکا و تشک و همچنین تولید برخی از لحاف های مخصوص استفاده می شود استفاده از پنبه برای کالای خواب دلیل طبیعی بودن آن باعث کاهش بسیاری از حساسیت ها در هنگام خواب و تنفس شبانه می شود.
  • در صنایع مبل سازی برای پر کردن تشک های مبل و پشتی مبل ها از ضایعات پنبه استفاده می شود زیرا این ضایعات با توجه به قیمت مناسبی که دارد دارای خواص و کیفیت های بالا است و به راحتی در طی استفاده کوتاه مدت تشک مبل شکل و فرم خود را از دست نمی‌دهد.
  • صنایع نساجی برای تولید حوله و انواع مختلفی از لباس های زیر به راحتی می‌ توان از این ضایعات استفاده کرد زیرا لباسهای پنبه‌ای جاذب آب هستند و مانع از عرق کردن بدن می شوند.
  • در صنایع شیمیایی استفاده از ضایعات پنبه کاربرد گسترده‌ای داشته و روز به روز نیز میزان تقاضای آن بیشتر می ‌شود.
  • تهیه ضایعات پنبه توسط تاجران و صادر کردن آن به کشورهای دیگر نیز یکی از مصارف این محصولات می باشد.

با توجه به اینکه ضایعات پنبه کاربرد و مصارف بسیار زیادی دارد به عنوان یک محصول اقتصادی مهم موجب اشتغال زایی فراوانی می شود.

قیمت پنبه ضایعاتی

قیمت پنبه ضایعاتی در بازار

برای افراد و صنایعی که به ضایعات پنبه نیاز دارند اطلاع از قیمت آن در بازار یکی از دغدغه های بسیار مهم می باشد.
به دلیل این که ضایعات پنبه در کیفیت های مختلفی تولید می شوند در نتیجه دارای یک قیمت واحد نمی‌ باشد.
عوامل زیادی وجود دارند که می‌ توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت پنبه ضایعاتی در بازار تاثیرگذار باشند که برخی از آنها عبارتند از:

  1. کیفیت و خالص بودن ضایعات پنبه
  2. حجم خرید
  3. نحوه پرداخت وجه
  4. میزان عرضه و تقاضا
  5. نوسانات موجود در بازار
  6. خرید ارزان ترین ضایعات پنبه فله ای

معمولاً پس از این که قسمت های مهم و مفید پنبه جدا می شوند قسمت های باقیمانده را جزء ضایعات آن قرار می دهند.
به دلیل این که این ضایعات ارزش زیادی ندارند و به راحتی می‌توان با ارزانترین قیمت این محصول را تهیه کرد.
معمولاً عرضه ضایعات پنبه به صورت فله برای خریداران مقرون به صرفه تر می باشد زیرا به راحتی می توانند با پرداخت هزینه کمتر این محصول را تهیه کرده و پس از بازیافت از آن برای بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد.
به آسانی می‌ توان با خرید مستقیم از کارخانه های تولید ضایعات پنبه اقدام به تهیه این محصول کرد تا با ارزانترین قیمت ممکن بتوان ضایعات پنبه را به دست آورد.

Call Now Buttonتماس بگیرید