مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پنبه محلوج | فروش ارزان ترین پنبه محلوج

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت پنبه محلوجپنبه محلوج چیست؟موارد مصرف پنبه محلوجتولید کنندگان برتر پنبه محلوجفروش پنبه محلوج زیر قیمت بازار ارزان ترین پنبه محلوج

پنبه یک نوع محصول کشاورزی است که از الیاف پوشاننده گیاه پنبه به دست می آید. محصول پنبه شبیه یک کلاف است که به دور تخم پنبه در محفظه ای کپسول مانند پیچیده شده است. جنس پنبه از نوع الیاف سلولز می باشد. این گیاه بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری نظیر هند و آمریکا و آفریقا است. به محصول به دلیل مبادلات زیاد تجاری اش عنوان طلاس سفید را لقب دادندو از اهمیت اقتصادی زیادی برخوردار است و از آن در جهت تولید نخ و پارچه استفاده می شود به همین جهت برای تهیه پارچه و نخ ابتدا الیاف آن را به صورت گسترده و رشته رشته در می آورند تا دراز و پیچیده شود بدین‌ترتیب نخ تولید می شود نخ تولید شده را جهت تهیه پارچه به کارخانه های پارچه بافی تحویل می دهند. به طور میانگین سالانه 25میلیون تن پنبه در جهان تولید می شود. که معادل 2.5 درصد زمین های سطح کشت جهان است و هند با تولید 6 میلیون تن در سال رتبه نخست و بعد به ترتیب چین و آمریکا با اختلاف ناچیز رتبه دوم و سوم را در جهت تولید پنبه به خود اختصاص داده اند. 

و پنبه محلوج گونه مرغوب پنبه شناخته می شود که قیمت پنبه محلوج در سایت های معتبر درج شده است. 

میزان برداشت پنبه در هکتار به طور میانگین به ازای هر هکتار 2 الی 3 تن است و برای به دست آوردن قیمت روز پنبه به سایت های اینترنتی مراجعه کنید. قیمت پنبه سال ۹۷ 34000 ریال می باشد. وقیمت هر کیلو پنبه ناخالص به طور میانگین 36000 ریال می باشد.که نسبت به سال گذشته 2000 ریال افزایش قیمت داشته است. قیمت روز پنبه نسوز هم در سایت های فروش عمده پنبه نسوز درج شده است. 

قیمت پنبه محلوج | فروش ارزان ترین پنبه محلوج

قیمت پنبه محلوج

قیمت پنبه محلوجپنبه محلوج با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز تولید می شود. و به صورت بسته بندی شده و با برند های مختلف به فروش می رود این نوع محصول دارای دوام بسیار بالایی بوده و بسته به کیفیتی که دارد قیمت گذاری می شود. برای فروش پنبه محلوج و به دست آوردن قیمت پنبه محلوج می توان به این روش ها اقدام کرد 

از طریق سایت های اینترنتی

از طریق شبکه های مجازی

از طریق تماس با نمایندگی

از طریق تماس به فروشندگان اصلی

ازطریق تماس به تولید کننده اصلی

پنبه محلوج چیست؟

پنبه محلوج چیست؟پنبه محلوج نمونه ای منحصر به فرد از انواع پنبه حلاجی شده است. که دارای الیاف بسیار نرم می باشد. این نوع پنبه جهت تولید لباس و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد. که از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

تولید شده درانواع سفید و رنگی

از اقلام صادراتی مهم کشور

به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی

مقاوم در برابر حرارت

جذب بسیار سریع گرما

از دست ندادن حالت خود در دراز مدت

چروک نشدن پنبه محلوج

بهترین پنبه برای دوخت لباس سربازان

مناسب ترین پنبه برای تولید لباس کودک

مناسب جهت تولید کالای خواب

موارد مصرف پنبه محلوج

موارد مصرف پنبه محلوجاز پنبه محلوج جهت تولید الیاف برای تولید نخ و پارچه و تولید مواد بهداشتی نظیر دستمال کاغذی و هم چنین مصرف روزانه استفاده می شود. 

تولید کنندگان برتر پنبه محلوج

تولید کنندگان برتر پنبه محلوجکشور های گرمسیری و نیمه گرمسیری از جمله کشور های تولید کننده پنبه می باشند که از مهم ترین آنها می توان به هند و آفریقا و آمریکا اشاره کرد. هند با تولید 6 میلیون تن پنبه در سال رتبه نخست و سپس چین و آمریکا با اختلافی ناچیز در رده دوم و سوم قرار دارند. کشور های آسیا میانه نظیر ترکمنستان و ازبکستان نیز از تولید کنندگان مهم پنبه به شمار می آیند. 

فروش پنبه محلوج زیر قیمت بازار

فروش پنبه محلوج زیر قیمت بازارفروش پنبه محلوج در بسیاری از فروشگاه ها به صورت حضوری و اینترنتی با بهترین و کمترین قیمت صورت می گیرد. خریداران با مراجعه به این فروشگاه ها می توانند این محصول را زیر قیمت بازار و در حجم دلخواه خریداری کنند.

ارزان ترین پنبه محلوج

 ارزان ترین پنبه محلوج برای خرید ارزان ترین پنبه محلوج می توان به نمایندگی های فروش و تولید کننده و هم چنین سایت های اینترنتی  معتبر عمده فروشی مراجعه کرد. 

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید