مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پنبه 100 گرمی | فروش ویژه انواع پنبه هیدروفیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پنبه مصرفی در تولید پنبه هیدروفیلانواع پنبه هیدروفیل و مصارف آن هامناسب ترین قیمت پنبه 100 گرمی بهداشتی در بازار آنلاین
خریدار پنبه هیدروفیل عمده

قیمت پنبه 100 گرمی ارائه شده در این مرکز فروش، نازل ترین قیمت موجود در بازار می باشد. شما خریداران عمده می توانید جهت خرید پنبه هیدروفیل به صورت آنلاین، هم اکنون سفارش خود را به ثبت برسانید.

مشخصات پنبه مصرفی در تولید پنبه هیدروفیل

همانطور که می دانید پنبه باعث تولید محصولات مفیدی در سراسر دنیا شده است، از این رو به آن طلای سفید نام داده اند. همچنین پنبه با توجه به این که از گیاه پنبه به وجود می آید، یکی از شگفت انگیزترین انواع گیاهان است.
شایان ذکر است که الیاف پنبه از دانه های بوته پنبه به دست می آیند که طول این الیاف در کوتاه ترین حالت 2 سانتی متر و در بلندترین حالت 6 سانتی متر خواهد بود.

الیاف پنبه به دلیل نرمی و لطافتی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. از جمله دیگر خصوصیات آن به موارد زیر نیز می توان اشاره نمود:

  • استحکام بالایی دارد.
  • قدرت جذب بالایی دارد.
  • در برابر حرارت مقاوم است.
  • قابلیت رنگ پذیری و شست و شو را دارد.

به طور کلی پنبه هیدروفیل را پنبه ای گویند که در کوتاه ترین زمان ممکن بیش ترین میزان آب و رطوبت را جذب خود نموده و در خود نگهداری نماید. پنبه هیدروفیل از پنبه سفید و 100% خالص و بدون هیچ گونه ضایعاتی به وجود می آید.
پنبه هیدروفیل در انواع بسته بندی های 50 گرمی تا 250 گرمی به بازار عرضه می گردد، که بسته بندی 100 گرمی آن رایج ترین نوع مورد استفاده می باشد.
پنبه هیدروفیل در برخی از مشاغل نقش فزاینده ای دارد، در حالی که بدون وجود آن بعضی از اقدامات درمانی صورت نمی گیرد. از این رو خرید پنبه هیدروفیل خالص با مرغوب ترین کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد.

انواع پنبه هیدروفیل و مصارف آن ها

همانطور که متوجه شدید پنبه هیدروفیل محصولی مهم و پرطرفدار در بعضی مشاغل می باشد.

پنبه هیدروفیل عمدتا به سه شکل مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد، از جمله:

  • پنبه هیدروفیل ساده (زیگزاگی)
  • پنبه هیدروفیل توپکی
  • پنبه هیدروفیل رولی

با توجه به مصارف گوناگون پنبه، هر کدام از مدل های ذکر شده کاربرد به خصوصی دارند.
همچنین جالب است بدانید که از پنبه هیدروفیل در تولید اقلامی نظیر دستمال کاغذی، گوش پاک کن، پوشک و پدهای مخصوص آرایش نیز استفاده می شود.

از جمله مهم ترین کاربردها و مصارف پنبه هیدروفیل موارد زیر می باشند:

  1. در صنعت آرایشی و بهداشتی (انواع پاک کننده ها)
  2. در صنعت پزشکی و درمانی (اتاق عمل و تزریقات)

برای خرید ارزان قیمت پنبه 100 گرمی می توانید به مجموعه معتبری که در ادامه معرفی خواهیم نمود مراجعه فرمایید.

قیمت پنبه 100 گرمی

مناسب ترین قیمت پنبه 100 گرمی بهداشتی در بازار آنلاین

از آنجایی که پنبه هیدروفیل محصولی است که تقاضا برای خرید آن زیاد است، در نتیجه مراکز فروش مختلفی پنبه را در بسته بندی های گوناگون و کیفیت های مختلفی به فروش می رسانند.
لذا برای خرید پنبه هیدروفیل 100 گرمی با کیفیت درجه یک و همچنین ارزان ترین قیمت روز می توانید از طریق این مرکز فروش اینترنتی معتبر اقدام نمایید.
در این مجموعه پنبه با عالی ترین کیفیت به صورت عمده و در بسته بندی های دلخواه مشتری قابل ارائه می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروش این مرکز نازل ترین قیمت پنبه 100 گرمی را خریداری نمایید.

Call Now Buttonتماس بگیرید