مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کیلویی پنبه محلوج در بازار ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

هر آنچه از پنبه محلوج نمی دانیدقیمت کیلویی پنبه محلوج در بازار ایرانخرید عمده پنبه مرغوب و باکیفیت با قیمت ارزان
فروشنده پنبه ضایعاتی

قیمت کیلویی پنبه محلوج در بازار به کیفیت آن بستگی دارد. مرغوب ترین پنبه با بهترین قیمت، تنها در این مرکز پخش و فروش عمده در ایران به فروش می رسد. پس همین حالا از طریق سایت اقدام به خرید نمایید.

هر آنچه از پنبه محلوج نمی دانید

پنبه به عنوان یک گیاه گرما دوست در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری کاشته می شود. گیاه پنبه برای رشد به نور آفتاب فراوان در روز و هوای خنک در شب احتیاج دارد. این گیاه ارزشمند و سودآور دومین منبع پروتئینی پس از سویا و پنجمین منبع روغنی بعد از دانه آفتابگردان به شمار می رود.
همانطور که می دانید الیاف پنبه به عنوان اصلی ترین ماده اولیه در صنایع وابسته به نساجی محسوب می شود که دارای اهمیت اقتصادی و تجاری به خصوصی در ایران و سایر کشورهای جهان است. از این رو به پنبه لقب طلای سفید را داده اند.
وش پنبه در واقع همان پنبه دست نخورده ای است که به طور مستقیم از مزارع کشت پنبه برداشت شده و دارای آلودگی ها و مواد اضافی درون الیاف خود می باشد. وجود ضایعات در الیاف پنبه، کیفیت آن را بسیار پایین می آورد، لذا باید قبل از استفاده از هر گونه آلودگی پاک سازی گردد.
به فرآیند جداسازی مواد زائد از پنبه طبیعی حلاجی یا پنبه زنی می گویند. این کار توسط دستگاه های مخصوص و با رعایت استانداردهای لازم و نکات بهداشتی صورت می گیرد. به پنبه تصفیه شده که عاری از هر نوع ضایعات و آلودگی باشد، پنبه محلوج گفته می شود.
پنبه محلوج آماده برای مصارف مختلف از جمله تولید فرآورده های پنبه ای مانند پوشک، دستمال کاغذی، پنبه هیدروفیل، رول پنبه و … می باشد. علاوه بر این ها در تولید نخ، پارچه، تشک، بالشت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کیلویی پنبه محلوج

قیمت کیلویی پنبه محلوج در بازار ایران

لازم به ذکر است که عوامل متعددی در تعیین قیمت کیلویی پنبه محلوج در بازار مؤثرند که مهم ترین آن ها موارد زیر می باشد:

کیفیت و مرغوبیت 2 فاکتور اساسی در قیمت گذاری پنبه محلوج در بازار تهران می باشند. باید گفت که سابقه کارخانه تولید کننده پنبه در کیفیت و خلوص آن تأثیر گذار است.

در زمان هایی از سال که با کاهش بارندگی در کشور مواجه هستیم میزان کشت و برداشت پنبه کم تر شده و به دنبال آن قیمت کیلویی پنبه محلوج در بازار افزایش می یابد. همچنین به تعویق افتادن زمان برداشت و حلاجی پنبه، در افزایش قیمت آن مؤثر است.

باید گفت که قیمت یک محصول در بازار، رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضای آن محصول دارد. اگر میزان تولید سالانه پنبه در کشور کم تر از میزان تقاضا برای خرید آن باشد، بدیهی است که قیمت آن به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

خرید عمده پنبه مرغوب و باکیفیت با قیمت ارزان

همانطور که گفته شد قیمت عمده پنبه محلوج در بازار تهران متغیر است.
فروش عمده پنبه محلوج به صورت مستقیم از کارخانه های پنبه زنی، در برخی از بازرگانی های معتبر کشور صورت می گیرد.
بازرگانی ما یک مرکز پخش و فروش عمده پنبه محلوج در کشور است که با حذف واسطه ها، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای خریداران عمده در نظر گرفته است.
مصرف کنندگان و خریداران پنبه محلوج به صورت عمده می توانند با مراجعه به وب سایت فروشگاه، خرید خود را به راحتی و تنها با چند کلیک ساده انجام دهند.

Call Now Buttonتماس بگیرید