مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش ضایعات پنبه ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

ضایعات پنبه چیست و چه کاربردهایی دارد؟ضایعات پنبه چگونه به بازار عرضه می گردد؟فروش ضایعات پنبه ارزان بصورت آنلاین
قیمت پنبه در گلستان

مرکز فروش ضایعات پنبه ارزان قیمت را با کیفت مناسب و قیمت باورنکردنی دنبال کنید. اولین نفری باشید که راز خرید آسان و به صرفه را می داند.

ضایعات پنبه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پنبه را بعد از برداشت به کارخانه ها برده تا الیاف پنبه را از دانه های آن جدا کنند، (پنبه اصلی تولید شده برای مصارف پزشکی و آرایشی بهداشتی به کار می رود) که بعد جداسازی الیاف باقیمانده که به عنوان ضایعات پنبه شناخته می شود را به عنوان ضایعات پنبه سوزانده و یا دفن می کردند.
شاید از دیدگاه برخی این ضایعات مصارفی ندارد و دور ریز هستند،امروزه با تلاش محققین و پژوهشگران ضایعات پنبه در تولیدهای زیادی به کار می رود.
از کاربرد های ضایعات پنبه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده ی ضایعات در کارگاه های تولیدی الیاف (که ابتدا آسیاب و حلاجی شده)
  • برای مصارف پرکنی
  • محققان دانشگاه امیرکبیر از این ضایعات برای تولید نانو بلور های سلولزی ضدمیکروبی (مهندسی بافت) که در بستر نانو الیاف قرار گرفته است و برای پوشش زخم ها می باشد، استفاده می کنند.
  • استفاده از این ضایعات در تولید پلاستیک های زیست سازگار
  • کارگاه های ریسندگی
  • بافندگی
  • مبلمان
  • برای خوراک دام (ضایعات یا کنجاله پنبه دانه، که در کارخانه های روغن گیری جدا می شود، به دلیل آنالیزی که دارد برای جیره نویسان دام و طیور مورد اهمیت قرار گرفته است. این ضایعات دارای ۳۷٪ پروتئین بوده و حتی از هزینه پایینی نیز برخوردار هستند).

این نوع پنبه ها که به صورت تمام پنبه ای و پلیستر هستند، انواع گوناگونی دارد که از نظر استفاده، مدل، رنگ و جنس باهم متفاوت هستند.
پنبه های کشت شده در ایران از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
نرمی و لطافت از مهم ترین ویژگی های پنبه های کشت ایران است.

فروش ضایعات پنبه ارزان

ضایعات پنبه چگونه به بازار عرضه می گردد؟

پنبه دانه بعد از مرحله برداشت به کارخانه ها برای جداسازی فرستاده می شود.
ناگفته نماند که با سرعت پیشرفت ابزار آلات در جهان کنونی کمباین هایی طراحی و تولید شده اند که جهت برداشت پنبه به صورت غوزه ای کاربرد دارد و مخصوص برداشت پنبه به صورت یک مرحله ای است.
این کمباین دارای سه چرخ است و از قابلیت های این دستگاه مانور بالای آن در مزارع کوچک، سیستم جدا سازی وش از غوزه و …. میباشد که برچه های غوزه بطور جداگانه در داخل گونی جمع آوری می شود و بعد از مرحله جدا سازی توسط خریداران به صورت های گوناگون خریداری و به کارگاه ها و کاخانه ها برای مصارف و تولید ها کلای مربوط مختلف می شود.

فروش ضایعات پنبه ارزان بصورت آنلاین

همانطور که می دانید خرید و فروش ضایعات پنبه به صورت عمده و یا بسته بندی شده به شکل گسترده در حال انجام است امروزه به علت کاربردهای فراوانی که ضایعات پنبه دارد، باعث شده است که خرید و فروش ضایعات پنبه در تولیدی های ایران و سایر کشورها به صورت چشمگیری رونق بگیرد، همچنین متقاضیان زیادی را برای خرید و فروش به صورت اینترنتی به سمت خود می کشاند.
خرید و فروش این محصول از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود و ما قصد داریم با راه اندازی این سایت به شما کمک کنیم تا این محصول با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری شود.
ضمن تشکر از شما عزیزان جهت مطالعه سایت، خواهشمندیم جهت خرید و فروش ضایعات پنبه ارزان با کارشناس های سایت ما ارتباط برقرار کنید تا شما جهت انتخاب بهترین جنس و نوع ضایعات پنبه راهنمایی کنند.

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید