مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش بهترین پنبه هیدروفیل زیگزاگ 100 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین ویژگی‌های پنبه هیدروفیل زیگزاگ 100 گرمی چیست؟فروش اینترنتی پنبه هیدروفیل زیگزاگ
پنبه هیدروفیل زیگزاگ صد گرمی

پنبه هیدروفیل زیگزاگ 100 گرمی را از بهترین مرکز پخش پنبه خرید کنید. هموطنان عزیزم شما لایق بهترین هستید و ما بهترین را برای شما اندیشیده‌ایم. پس برای خرید بهترین پنبه زیگزاگ از بهترین سایت بصورت اینترنتی با ما در تماس باشید.

مهمترین ویژگی‌های پنبه هیدروفیل زیگزاگ 100 گرمی چیست؟

پنبه یک نوع محصول کشاورزی است که از الیاف پوشاننده دانه گیاه پنبه به دست می‌آید.
پنبه تشکیل شده از الیافی نرم و پف دار است که درون کپسولی به دور تخم‌های گیاه پنبه می‌روید. این الیاف از سلولز تشکیل شده‌اند و به دلیل ویژگی پوشانندگی، می‌توانند تخم‌های گیاه را با خود به مناطق دور ببرند و به گسترش گیاه کمک کنند.
گیاه پنبه بومی است‌ و در مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر سراسر جهان شامل قاره آمریکا، آفریقا، وهند به عمل می‌آید.
بیشترین تنوع پنبه‌های وحشی نخست در مکزیک و سپس در استرالیا و افریقا یافت می‌شود.
بخش‌هایی از الیاف پنبه در کاوش‌های باستان شناسان مربوط به 5000 سال پیش از میلاد در مکزیک و تمدن دره سند پیدا شده‌اند.
این محصول که به دلیل مبادلات وسیع تجاری‌اش طلای سفید لقب گرفته از اهمیت اقتصادی فراوانی برخوردار است.
اصلی‌ترین کاربرد این گیاه برای تولید نخ و پارچه است که برای این منظور، الیاف آن را به شکل گسترده و رشته رشته در آورده تا دراز و پیچیده و در هم شوند
در نتیجه نخ پدید آمده برای تولید پارچه به کار گرفته می‌شود.
اگر چه این روش از دیر باز تا کنون مرسوم بوده است.
اختراع دستگاه پنبه ریسی باعث شد که هزینه تولید پارچه از این راه را پایین آید و باعث بهره‌گیری گسترده از پنبه شود و به گونه‌ای که امروزه پرکاربردترین الیاف به کار رفته در صنعت پوشاک است.
هم اکنون 25 میلیون تن پنبه در هر سال تولید می‌شود. این میزان برابر با سطح زیر کشت 2/5 درصد از زمین‌های کشاورزی روی زمین است.
هم اکنون هند با تولید بیش از 6 میلیون تن پنبه در جهان بزرگترین تولید کننده پنبه در جهان است و پس از آن چین و ایالات متحده آمریکا با اختلاف زیاد از سایر کشورها در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.
در واقع پنبه یکی از پرکاربردترین محصولات کشاورزی به حساب می‌آید که از آن در تولید انواع پارچه، حوله، چادر و …. استفاده می نمایند.
این محصول هنوز هم در جهان امروزی به عنوان یکی از عجایب طبیعت شناخته می‌شود که هزاران محصول مفید از آن تولید می‌گردد و همچنین باعث اشتغال میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شده است.
شاخصه‌های الیاف پنبه عبارتند از:

  • لطافت
  • قدرت جذب بالا
  • رنگ پذیری
  • دارای قابلیت پذیرش چاپ
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • قابل خشکشویی

پنبه هیدروفیل زیگزاگ 100 گرمی

ساختار پنبه به گونه‌ای است که هر لیف پنبه از لایه‌های هم مرکز متعددی است. لایه پوسته‌ای بر روی لیف قابل جدا شدن بوده و حاوی مواد روغنی و ماده پکتین می‌باشد.
دیواره‌ی بیرونی لیف متشکل از رشته‌های کوچک سلولز است.
پنبه خام از موادی چون 80 الی 90 درصد سلولز و 6 الی 8 درصد چربی و روغن و 0/5 تا 1% پروتئین و 0 تا 1/5% سلولز و پکتین.
امروزه یکی از مهم‌ترین کاربردهای پنبه برای مصارف آرایشی و بهداشتی است که یکی از این موارد پنبه هیدروفیل زیگزاگ صد گرمی می‌باشد.
پنبه هیدروفیل زیگزاگ صد گرمی تهیه از صد در صد پنبه خالص است و تولید شده توسط جدیدترین تکنولوژی علمی و از بهترین مزرعه‌های ایران می باشد. این محصول بصورت کاملا بهداشتی و کاملا غیر قابل نفوذ نسبت به گرد و غبار و مطابق با استاندارهای بین المللی تولید می‌گردد و مطابق مصرف در بیمارستان‌ها در 3 وزن (50 ، 100، 200) گرمی تولید شده که مطرح‌ترین این وزن‌ها پنبه هیدروفیل زیگزاگ 100 گرمی است.
از پنبه هیدروفیل به علت دارا بودن لایه‌های مختلف امکان استفاده بصورت پدهای متفاوت بیمارستانی وجود دارد.

فروش اینترنتی پنبه هیدروفیل زیگزاگ

پنبه هیدروفیل زیگزاگ 100 گرمی یکی از انواع پرکاربرد پنبه است. با توجه به کارایی بالای این نوع پنبه در کشور تقاضا نیز بالا رفته است.
شرکت تولید ما برای تقاضای بالای هموطنان خود چاره اندیشیده و از آنجایی که طرفداران همیشگی ما این شرکت را بهترین می‌دانند ما نیز آن‌ها را شایسته بهترین‌ها دانسته و با کیفیت‌ترین‌ها را برای آن‌ها اندیشیده‌ایم.
سایت فروش پنبه هیدروفیل زیگزاگ 100 گرمی را برای خریداران عزیز طراحی کرده‌ایم. از این رو شما خریداران عزیز با توجه به امکانات موجود در این سایت، نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت به راحترین شکل ممکن می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید