مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پنبه توپک رنگی | فروش عمده انواع پنبه هیدروفیل مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید انواع پنبه هیدروفیل در کشور ماپنبه توپک رنگی و کاربردهای آنقیمت پنبه هیدروفیل توپی به چه عواملی بستگی دارد؟4 نکته قبل از خرید عمده پنبه هیدروفیل مناسب مصارف آرایشینمایندگی فروش عمده پنبه هیدروفیل از درب کارخانه
تولید کننده پنبه هیدروفیل رنگی

پنبه توپک رنگی توسط این مجموعه با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می گردد. در حال حاضر فروش عمده انواع پنبه هیدروفیل مرغوب به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است.

پنبه در صنعت نساجی ما نقش بسیار پررنگی دارد و علاوه بر دانه‌ های روغنی آن که مورد استفاده قرار می گیرد الیاف سلولزی پنبه نیز در بخش‌ های مختلف صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.
الیاف پنبه به دلیل قابلیت شستشو، دوام بالا و استحکام و مقاومت در برابر مواد شیمیایی برای تولید محصولات بهداشتی جزء مناسب ترین نمونه ها می باشند.
آیا با پنبه هیدروفیل آشنا هستید؟ آیا موارد استفاده و کاربرد پنبه های هیدروفیل را می دانید؟ موارد و نکات مهم در هنگام خرید پنبه هیدروفیل را می دانید؟ نحوه قیمت گذاری پنبه های هیدروفیل چگونه است؟
در صورتی که به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ضمن دریافت پاسخ مناسب برای این سوالات، اطلاعات جامع و کاملی در مورد پنبه های هیدروفیل و همچنین بهترین مرکز عرضه و فروش این محصول را بشناسید.

تولید انواع پنبه هیدروفیل در کشور ما

پنبه یکی از قدیمی ترین محصولاتی است که در حوزه کشاورزی در بخش‌ های مختلفی از جهان برداشت می‌ شود. سابقه کشت پنبه به بیش از ۵ هزار سال پیش باز می گردد که در کشورهای مختلفی مانند استرالیا، هند، چین، پاکستان و ایران حجم عمده‌ ای از پنبه برداشت می شد.
در نگاه اول اکثر افراد با شنیدن نام پنبه یاد صنعت نساجی و کاربرد این محصول در تولید نخ و پارچه های مختلف می افتند، اما باید گفت که پنبه موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیادی دارد و در بخش ‌های مختلف صنایع از جمله تولید لاستیک تجهیزات و لوازم پزشکی و همچنین تجهیزات و لوازم آرایشی و بهداشتی و در بخش خوراک دام و تولید طناب های کشی مورد استفاده قرار می گیرد.
در کشور ما به دلیل وجود خاک حاصلخیز و آب و هوای کاملا مناسب در طول سال حجم زیادی از محصولات پنبه برداشت می‌ شود که الیاف پنبه از بالاترین سطح کیفیتی برخوردار هستند.
پس از جمع آوری پنبه دانه ها و انتقال آن ها به کارخانجات پنبه پاک کنی و جدا شدن دانه های روغنی الیاف سفید پنبه باقی می ماند.
الیاف سفید که از جنس سلولز هستند و بین ۲ تا ۶ سانتی متر طول هر کدام از این الیاف می باشد، معمولاً در بخش‌ های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند یکی از موارد استفاده از این پنبه ها در صنعت پزشکی و آرایشی و بهداشتی است.
برای اینکه از پنبه در بخش های مختلف مراکز درمانی و بهداشتی بتوان استفاده کرد باید آن را به شکل های مناسب تبدیل نمود یکی از موارد پرکاربرد تولید انواع پنبه هیدروفیل می باشد.
در حال حاضر با راه اندازی خطوط تولیدی پنبه هیدروفیل به شکل کاملاً حرفه ای و مناسب در کشور مانع از خروج ارز برای تهیه این محصول شده ‌اند.

فرایند تولید پنبه های هیدروفیل به سه شکل مختلف انجام می پذیرد که هر کدام مورد استفاده در بخش خاصی هستند بدین صورت که:

  1. تولید پنبه هیدروفیل غیر استریل
  2. تولید پنبه هیدروفیل استریل
  3. تولید پنبه هیدروفیل آرایشی

از لحاظ بررسی خطوط تولید پنبه های هیدروفیل باید گفت که مراحل اولیه تولید پنبه هیدروفیل در هر سه نوع این محصول مشابه یکدیگر هستند و فقط در مراحل نهایی کار با یکدیگر تفاوت پیدا می کنند.
ابتدا با تهیه پنبه و مورد حلاجی قرار دادن آن هرگونه خس و خاشاک و مواد زائد از بین الیاف جداسازی می شوند. سپس با استفاده از دستگاه پلاک کوب پنبه ها را تحت رطوبت و کوبیده شدن قرار می دهند و پس از آبشخور کردن پنبه به شکل کامل آن ها را به دیگ های پخت انتقال داده و الیاف پنبه را به شکل کیک به وزن ۲۵۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم تبدیل می کنند.
سپس در مرحله پخت کیک مواد کمکی برای ایجاد خاصیت هیدروفیلی در پنبه ها اضافه شده و این مواد در چندین مرحله وارد دیگ های پخت می گردد تا پنبه به صورت کاملاً استاندارد دارای ویژگی و خاصیت هیدروفیلی گردد.
پس از طی مرحله اضافه کردن مواد لازم به دیگ های پخت مرحله نهایی و حلاجی پنبه ها فرا می رسد، در این مرحله پنبه های تولید شده هیدروفیل را به شکل‌ های مختلف بسته ‌بندی و روانه بازار می‌ کنند.
در اینجا می توان انواع شکل های مختلف پنبه و ورود آن ها به بازار را مشخص کرد، که برخی از این پنبه ها به صورت زیگزاگی و برخی دیگر به صورت توپک مورد بسته بندی قرار می گیرد، در این مرحله وزن هر بسته بندی نیز مشخص می گردد.
پنبه توپک رنگی در کارخانجات به گونه ‌ای تولید می ‌شود که هیچ گونه ایجاد حساسیتی برای افراد به وجود نمی آورد و به کار بردن الیاف با کیفیت پنبه موجب نرمی و لطافت بیشتر این محصول می‌ شود.

اگر بخواهیم به طور مختصر مراحل تهیه و تولید پنبه هیدروفیل در داخل کارخانجات کشور را مورد بررسی قرار دهیم به شرح ذیل است:

  • خاک گیری پنبه ها
  • خیس کردن پنبه
  • مرحله پخت
  • اضافه کردن مواد کمکی به داخل دیگ
  • مراحل آبگیری و خشک کردن پنبه
  • مرحله باز کردن و حلاجی نهایی
  • مرحله بسته بندی به شکل های مختلف

برای گذر از تمامی این مراحل دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که حذف هر کدام از این دستگاه ها ممکن است موجب سخت شدن کار و حتی انجام نشدن کارها شود.
پس از تولید پنبه های هیدروفیل این محصول موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیادی نسبت به پنبه ساده پیدا می کند. یکی از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد این محصولات به غیر از صنعت پزشکی و بهداشتی برای تولید انواع لباس های زیر و حوله در صنایع نساجی است.

پنبه توپک رنگی

پنبه توپک رنگی و کاربردهای آن

در بین انواع مختلف پنبه ها، پنبه هیدروفیل توپکی یکی از پرکاربردترین محصولات است که به دو صورت رنگی و سفید تولید می گردد.
به دلیل نیاز زیادی که صنعت پزشکی و آرایشی و بهداشتی به استفاده از پنبه های توپکی دارند این محصول به شکل عمده در کارخانجات تولید می گردد.
معمولاً پنبه های هیدروفیل توپکی به صورت کاملا استریل تولید می شود تا در هنگام استفاده و برخورد آن به شکل مستقیم با پوست افراد هیچ گونه صدمه را برای آن ها به وجود نیاورد. در صورتی که از محصولات بی کیفیت استفاده شود ممکن است این استریل نبودن صدمات جبران ناپذیر را برای افراد در پی داشته باشد.
یکی از کاربردهای مهم پنبه های هیدروفیل توپکی پاک کردن آرایش از سطح دست و صورت می باشد که با کمک این پنبه آرایشی توپی تمامی مواد آرایشی و آلودگی‌ ها به صورت صد در صد پاک می گردد.
مناسب ترین محصول برای پاک کردن انواع لاک از روی ناخن ها پنبه های هیدروفیل می باشند.
در صنعت پزشکی از پنبه توپک رنگی برای بخش های تزریقات و پاک کردن زخم ها مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا این پنبه ها به راحتی امکان آغشته شدن با الکل را دارند.
در برخی از مشاغل مانند مراکز تاتو و برخی از کارهای زیبایی نیز از این نوع پنبه استفاده های زیادی می شود.
کلینیک های زیبایی یکی از پرمصرف ترین ها در زمینه پنبه توپی می‌ باشد که در بخش‌ های مختلف کلینیک ‌ها، پنبه ها کاربرد دارند.
یکی از مهم ترین دلایلی که پنبه ها به شکل توپکی و گرد تولید و روانه بازار می گردد کاربرد و استفاده راحت تر از آن ها در صنعت پزشکی و مصارف بهداشتی و آرایشی است.
از آنجا که در روند تولید از بهترین الیاف پنبه استفاده می‌ شود به کاربردن این محصولات هیچ گونه ایجاد حساسیت برای افراد به وجود نمی آورد.

قیمت پنبه هیدروفیل توپی به چه عواملی بستگی دارد؟

پنبه هیدروفیل توپی پس از تولید و ارائه به بازار مورد استفاده صنایع زیادی قرار می‌ گیرد که با بررسی دقیق موارد استفاده و کاربرد این پنبه در می یابیم حضور این محصول لازم و ضروری است.
اما برای همه مراکزی که به حجم عمده از پنبه هیدروفیل توپی نیاز دارند اهمیت دارد که این محصول را با چه قیمتی تهیه می کنند زیرا در خریدهای عمده تغییرات قیمتی ناچیز نیز تاثیرات زیادی در هزینه نهایی دارد.
پنبه هیدروفیل به شکل ساده و توپی در بازارها وجود دارد که پنبه های توپی نیز به دو صورت سفید و رنگی تولید می ‌شوند، قیمت پنبه رنگی تفاوت چندانی با سایر پنبه های هیدروفیل ندارد، زیرا تمامی مراحل تولید این محصولات مشابه بوده و فقط در مراحل پایانی با یکدیگر تغییرات ناچیزی دارند.

اما به طور کلی برخی از پارامترها و عوامل مهم هستند که می توانند بر قیمت پنبه هیدروفیل توپی تاثیر گذار باشند، که شامل موارد ذیل هستند:

  • قیمت پنبه اولیه خریداری شده از مزارع جزو مهم ترین مواردی است که نقش مهمی در قیمت نهایی محصول دارد.
  • منطقه کشت پنبه و بررسی کیفیت این محصولات نیز از موارد تاثیر گذار می باشد.
  • تکنولوژی های مورد استفاده در کارخانجات و نحوه تهیه پنبه با کمترین ضایعات موجب ارائه این محصول با قیمت های مناسب تر می گردد.
  • حجم تولید پنبه هیدروفیل در کارخانجات و افزایش این حجم می تواند موجب کاهش هزینه های کارخانجات و در نتیجه کاهش قیمت‌ های عرضه پنبه هیدروفیل می شود.
  • کیفیت و ویژگی پنبه های تولید شده و درصد جذب آب و همچنین مدت زمان نگهداری آب در پنبه از عواملی هست که ممکن است در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد.
  • وزن و حجم بسته بندی های ارائه شده در بازارهای فروش بر قیمت این محصولات تاثیرات مستقیم دارند.

راه های زیادی وجود دارد که می توان بدون صرف وقت و هزینه های اضافی لیست قیمت این محصولات را به دست آورد که با انتخاب این روش های جدید می توانید در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی اقدام به گرفتن لیست قیمت پنبه هیدروفیل نمایید.

پنبه توپک رنگی

4 نکته قبل از خرید عمده پنبه هیدروفیل مناسب مصارف آرایشی

از آنجا که در هنگام استفاده از پنبه در مصارف آرایشی و بهداشتی این محصولات به شکل مستقیم با پوست افراد تماس می‌ گیرند باید در هنگام خرید آن نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید.

در اینجا 4 نکته مهم که قبل از خرید عمده پنبه هیدروفیل مناسب برای مصارف آرایشی باید مد نظر قرار بگیرند را بررسی می‌ کنیم:

  1. درصد بالای جذب آب توسط پنبه و مدت زمان نگهداری آن از نکاتی است که در خریدهای عمده باید مورد توجه قرار بگیرد.
  2. تولید پنبه هیدروفیل به صورت ۱۰۰ درصد از الیاف پنبه طبیعی و اضافه نشدن هیچ گونه الیاف و ناخالصی به درون آن در روند تولید یکی دیگر از موارد مهمی است که بررسی آن به شکل دقیق لازم است.
  3. توجه به نوع برند و کارخانجات تولید کننده و دستگاه ‌های پیشرفته و به روزی که در این کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند اهمیت دارد.
  4. قیمت این محصولات جزو موارد بسیار مهم هست که باید حتماً مورد توجه و بررسی قرار بگیرد، زیرا در خرید عمده و به طور مداوم قیمت محصول باید کاملاً مناسب باشد.

موارد گفته شده از پراهمیت ترین نکات در هنگام خرید این محصول است که با دقت به آن ها می توانید تا پایان مصرف پنبه هیدروفیل از خرید خود رضایت کافی را بدست آورید.
اما نکته مهم دیگری نیز وجود دارد که توجه به آن می تواند به شما کمک کند تا محصول خریداری شده اطمینان کافی داشته باشید و آن انتخاب مراکز عرضه و فروش معتبر است.

نمایندگی فروش عمده پنبه هیدروفیل از درب کارخانه

یکی از بهترین راه‌ ها برای خرید عمده پنبه هیدروفیل با قیمت های مناسب و اطمینان از کیفیت بالا انتخاب نمایندگی ‌های معتبر عرضه و پخش می باشند.
پنبه توپک رنگی یکی از انواع پنبه‌ هیدروفیل است که موارد استفاده و کاربرد آن بسیار گسترده است که با انتخاب این نمایندگی فروش می توانید این محصول را به قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.
این مجموعه با داشتن ارتباطات خوب با کارخانجات تولید کننده پس از دریافت سفارشات از طرف مشتریان برای کاهش هزینه های جانبی محصول مورد نظر خریداران به شکل مستقیم از درب کارخانه بارگیری و ارسال می گردد که این روش موجب بالاتر بردن سرعت ارسال و کاهش هزینه‌ های جانبی می گردد.
در صورتی که قصد خرید پنبه توپک آرایشی را در حجم عمده دارید و به دنبال مناسب ترین قیمت هستید؛ بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت کنید.
ثبت سفارشات توسط کارشناسان بخش فروش ما تجربه یک خرید لذت بخش با قیمت مناسب و اطمینان از کیفیت محصول را به وجود می ‌آورد، ضمن اینکه محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد.

Call Now Buttonتماس بگیرید