مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پنبه هیدروفیل غیر استریل 100 گرمی با قیمت عالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت پنبه استریل و غیر استریل چیست؟مشخصات و کاربردهای پنبه هیدروفیل غیر استریل 100 گرمیقیمت عمده انواع پنبه هیدروفیل در نمایندگی آنلاین
پنبه هیدروفیل غیر استریل 100 گرمی

پنبه هیدروفیل غیر استریل 100 گرمی را می توانید با قیمت عالی و کیفیت درجه یک در این نمایندگی فروش آنلاین خریداری نمایید.پس همین حالا از طریق وب سایت سفارش دهید.

تفاوت پنبه استریل و غیر استریل چیست؟

گیاه پنبه پس از ورود به کارخانجات پنبه زنی به 2 دسته (پنبه استریل و پنبه غیر استریل) تبدیل می شود، که هر کدام مصارف و کاربرد مخصوص به خود را دارد.
پنبه استریل و غیر استریل هر دو پس از چیده شدن و جداسازی ناخالصی هایی مانند دانه ها و خس و خاشاک، شسته می شوند. اما پنبه استریل پس از آن طی فرآیندهای مختلف از هرگونه میکروب و بیماری عاری می گردد.
از این رو احتمال انتقال بیماری و عفونت از طریق پنبه استریل به بدن انسان به حداقل می رسد زیرا پنبه استریل را در موارد بهداشتی که تماس مستقیم با بدن انسان دارد مورد استفاده قرار می دهند.
شایان ذکر است که نوعی پنبه استریل وجود دارد که به الکل آغشته می گردد تا احتمال وجود و یا رشد هرگونه ویروس را از بین ببرد. اما باید توجه نمود که این نوع پنبه برای زخم های باز و جراحی ها به کار نرود.

پنبه هیدروفیل غیر استریل 100 گرمی

مشخصات و کاربردهای پنبه هیدروفیل غیر استریل 100 گرمی

پنبه هیدروفیل غیر استریل 100 گرمی را پس از شستشو و خشک شدن در اشکال و ابعاد گوناگون و همچنین در رنگبندی و وزن های متفاوت به بازار عرضه می کنند.
این نوع پنبه به صورت توپی، گلوله ای، رولی و معمولی برای مصارف مختلف در مراکز فروش موجود می باشد. پنبه هیدروفیل بیش ترین کاربرد را در صنایع آرایشی بهداشتی و پزشکی دارد.

از مهم ترین مشخصات پنبه هیدروفیل موارد زیر را می توان نام برد:

  • نرم، لطیف و پف دار است.
  • در رنگ های سفید و رنگی موجود است.
  • عاری از هر گونه خس و خاشاک و مواد اضافی است.
  • بهداشتی ترین نوع پنبه است.
  • بدون هیچ گونه مواد شیمیایی است.
  • عاری از الیاف مصنوعی می باشد.
  • مناسب برای استفاده بر روی قشر خارجی پوست می باشد.
  • به طور کامل از الیاف طبیعی و خالص پنبه به وجود آمده است.

برای خرید پنبه هیدروفیل راه های زیادی وجود دارد. شما می توانید به مراکز فروش در سطح شهر مراجعه نموده و پنبه مورد نظر را خریداری نمایید، اما با توجه به وجود افراد سودجو که فقط به فکر منافع خود هستند خرید پنبه باکیفیت و با قیمت معقول بسیار دشوار خواهد بود.
از این رو بهتر است خرید خود را از طریق مراکز فروش معتبر و شناخته شده در کشور انجام دهید.

قیمت عمده انواع پنبه هیدروفیل در نمایندگی آنلاین

این نمایندگی به عنوان معتبرترین مرکز فروش انواع پنبه های هیدروفیل در بسته بندی های گوناگون، پنبه هیدروفیل غیر استریل 100 گرمی را با کیفیت درجه یک و نازل ترین قیمت به بازار عرضه می کند.
این نمایندگی تنها مجموعه فروش پنبه های هیدروفیل در سطح کشور است که محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش رسانده و به سراسر کشور نیز ارسال می کند.
شما می توانید اقتصادی ترین قیمت پنبه هیدروفیل را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق این نمایندگی فروش آنلاین تهیه نمایید.
فقط کافی است به وب سایت فروش اینترنتی ما مراجعه کرده و پس از مشاهده نمونه ها و بررسی قیمت ها، به راحتی سفارش خود را به ثبت برسانید.

Call Now Buttonتماس بگیرید