مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش كننده عمده پنبه سفيد

آنچه در این مقاله می خوانید...

پنبه چيست؟كاربرد پنبه سفيد در صنعتپخش كننده عمده پنبه سفيد
پخش كننده عمده پنبه سفيد

پخش كننده عمده پنبه سفيد ، شركت هاى توليد كننده و نمايندگى هاى آن ها در شهر هاى مختلف هستند. اگر از توليد مستقيم اين شركت ها مطمئن نيستيد، از شركت هاى معتبر خريد عمده خود را انجام دهيد.

پنبه چيست؟

پخش كننده عمده پنبه سفيد

پنبه، كه به آن در زبان فارسى پخته مى گفته اند نام گياهى است كه از جنس سلولز مى باشد. اين گياه از الياف نرم و پشمكى به دور تخم ها توليد مى شود.

پنبه در مناطق گرمسير و نيمه گرمسير مى رويد، كه شمال كشور هاى هند، آفريقا و قاره آمريكا مى شود. اين گياه ارزش اقتصادى بالايى دارد و بدليل اهميت بالايى كه در جهان دارد به عنوان طلاى سفيد شناخته شده است.

از گياه پنبه به عنوان مواد اوليه براى توليد نخ و پارچه استفاده مى شود. به همين خاطر الياف اين گياه را با طول بيشتر توليد مى كنند و برش مى دهند كه براى توليد نخ آماده باشد.

پس از توليد پنبه به نخ، در كارخانه پارچه بافى نخ ها در تار و پود پارچه قرار مى گيرند و به پارچه تبديل مى شوند. براى اولين بار در تاريخ پارچه پنبه اى در ١٩٠٠ سال پيش توسط تمدن دره سند و آمريكا توليد شد.

اولين توليد كننده از لحاظ حجمى در دنيا هند است كه سالانه بيش از ٦ ميليون تن پنبه توليد مى كند. پس از آن چين و ايالات متحده آمريكا در رده دوم و سوم قرار دارند.

كاربرد پنبه سفيد در صنعت

پنبه كاربرد هاى وسيعى در صنعت دارد به همين دليل يكى از مهم ترين محصولات كشاورزى است. صادرات اين محصول بسيار سود آور است، به همين دليل لقب آن طلاى سفيد است.

اين محصول كشاورزى به شكل هاى مختلفى استفاده مى شود. نمونه هايى از آن را در زير مى بينيد:

براى توليد نخ
براى توليد پارچه و انواع لباس
براى تهيه تور ماهى گيرى
فيلتر چاى و قهوه
براى صحافى كتاب
براى تهيه روغن
تهيه غذاى دام ها

پخش كننده عمده پنبه سفيد

پخش كننده عمده پنبه سفيد

در آخر پنبه به عنوان محصول غذايى هم استفاده مى شود. از دانه ى پنبه به عنوان خوراك دام استفاده مى شود، هم چنين از آن روغن هم مى گيرند.

حتما نام روغن پنبه دانه را شنيده ايد كه از آن براى پخت و پز و تهيه محصولات بسيارى كه نمونه هايى از آن را در زير مى بينيد، استفاده مى شود:

صابون
مارگارين
امولسيفاير ها
لوازم آرايشى
لوازم دارويى

لاستيك و پلاستيك

Call Now Buttonتماس بگیرید