مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین رول پنبه ایرانی | فروش ویژه رول پنبه به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین رول پنبه ایرانی و انواع آنویژگی های پنبه رول درجه یک ایرانیفروش ویژه رول پنبه به قیمت کارخانه
سایت فروش رول پنبه

بهترین رول پنبه ایرانی با کیفیت عالی در فروش ویژه رول پنبه به قیمت کارخانه به صورت عمده و اینترنتی به فروش می رسد. خرید بصرفه و درجه یک را در این مجموعه تجربه کنید.

بهترین رول پنبه ایرانی و انواع آن

رول پنبه، یکی از انواع پنبه های بهداشتی می باشد و همانگونه که از نام آن پیداست به صورت رولی تولید می گردد.
پنبه های رولی در شرایط استاندارد، در بسته بندی های استاندارد و در ابعاد مختلفی تولید می گردند که عمده کاربرد آن در دندانپزشکی ها می باشد.
بی شک بسیاری از شما برای یک بار هم که شده به دندانپزشکی مراجعه کرده اید و شاهد خونریزی های حاصل از جراحی و ترمیم دندان بوده اید.
دندانپزشکی، یکی از مراکزی می باشد که دائما با ترمیم دندان ها و یا جراحی آن ها سر و کار دارند که در این صورت دندان دچار خونریزی شدیدی می گردد که در گذشته از پنبه به جهت جلوگیری از این خونریزی و جذب خون استفاده می کردند.
پنبه اگر چه قدرت جذب و نگهداری بالایی را دارد؛ اما مدل آن در این عمل تاثیر پذیر تر می باشد؛ برای مثال راحتی اشخاص نیز شرط است.
رول پنبه ها به صورت رولی می توانند به راحتی جای دندان های کشیده شده را بگیرند و خون را به طور کامل در خود جذب نمایند؛ اما برای یک شخص، انتخاب رول پنبه دندانپزشکی ممکن است ساده ترین انتخاب از بین مواد دندانپزشکی به نظر برسد؛ اما باید بدانید که رول پنبه ها نیز دارای انواع مختلفی می باشند.
از انواع بهترین رول پنبه ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رول پنبه استاندارد:

این نوع رول پنبه از پنبه ساخته شده و دارای یک پوشش نشاسته ای است که می تواند به مخاط بچسبد. این نوع رول پنبه قیمت پایینی به نسبت انواع دیگر دارد.

  • رول پنبه پیچیده شده:

این نمونه رول پنبه از پیچیده شدن پنبه خالص در یک پوشش دارای ادهزیو، تشکیل می گردد که این پوشش به جای نشاسته استفاده می شود، و بسیار حائز اهمیت است. این نوع پنبه رول، به مخاط نمی چسبد و یک گزینه مناسب برای بیماران به حساب می آید.

  • رول پنبه بافته شده:

رول پنبه بافته شده، بهترین نوع پنبه های رول است که به جای مواد شیمیایی به همراه نخ ابریشمی نگه داشته می شود. این نمونه نیز هرگز به مخاط نمی چسبد و دارای خاصیت فیتیله ای می باشد.

بهترین رول پنبه ایرانی

ویژگی های پنبه رول درجه یک ایرانی

رول پنبه، همانگونه که اشاره شد، یکی از انواع پنبه بهداشتی می باشد که در دندانپزشکی ها کاربرد گسترده ای دارد.
این نوع پنبه بسیار مرغوب، کاربرد گسترده و فراوانی دارد که این گستردگی کاربرد به جهت مشخصات رول پنبه می باشد.
بهترین رول پنبه ایرانی را در درمان ها و جراحی های دندانپزشکی، برای جلوگیری از خونریزی استفاده می کنند و همچنین این پنبه برای شستشو دادن، ضد عفونی کردن، پانسمان جراحت ها و جذب خون در اعمال جراحی و دندانپزشکی کاربرد بسیاری دارد.
رول پنبه ها محصولاتی بدون پرز هستند که فاقد مواد شیمیایی افزودنی می باشند و البته 100 درصد از پنبه خالص تهیه شده اند که بالاترین مقدار جذب را دارا هستند.
از ویژگی های مهم و بارز انواع رول پنبه ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت جذب بسیار بالا
  • دوام و نگهداری مایعات به مدت طولانی
  • قیمت اقتصادی و صرفه جویی در وقت
  • قابلیت استریل کردن
  • استاندارد بودن و قابلیت سازگاری با پروتکل های کنترل عفونت
  • راحتی بیمار به دلیل نوع مدل این نوع پنبه
  • دارای اندازه های مختلف
  • قدرت انعطاف پذیری بالا
  • در دو سایز اطفال و بزرگسالان

فروش ویژه رول پنبه به قیمت کارخانه

رول پنبه را همانگونه که مستحضر هستید؛ در مراکزی چون دندانپزشکی استفاده می کنند که دلیل اصلی کاربرد فراوان آن، رولی بودن، جذب بالا و قدرت نگهداری زیاد است.
این محصول که ارزش بسیاری در حوضه دندانپزشکی دارد، توسط بزرگترین مرکز فروش انواع پنبه بهداشتی به صورت عمده و ارزان به فروش می رسد.
بهترین رول پنبه ایرانی را می توانید همین حالا، تنها با ثبت سفارش از طریق کارشناسان این مجموعه بزرگ، به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

Call Now Buttonتماس بگیرید