مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده پنبه وش در نمایندگی پخش آنلاین

آنچه در این مقاله می خوانید...

پنبه وش بهداشتی و استفاده های آندلیل کاربرد فراوان وش پنبه های بهداشتیخرید مناسب ترین قیمت عمده پنبه وش

قیمت عمده پنبه وش در نمایندگی پخش آنلاین بصرفه تر و اقتصادی است. این شرکت پخش محصولات بهداشتی حوزه سلامت، بهترین پنبه وش باکیفیت را به صورت عمده و ارزان توزیع می کند.

پنبه وش بهداشتی و استفاده های آن

پنبه، یکی از انواع گیاهان ارزشمندی می باشد که بسیار سودآور است و به همین واسطه به عنوان دومین منبع جهانی بعد از نفت در جایگاه برترین های تجارت قرار دارد.
یکی از انواع پنبه، وش پنبه است که این محصول نیز جزو پر رونق ترین ها شناخته می شود و همان پنبه طبیعی و دست نخورده ای است که به طور مستقیم از مزارع برداشت شده و دارای آلودگی ها و مواد اضافی می باشد.
وجود مواد زائد در الیاف پنبه وش، قطعا کیفیت آن را کاهش خواهد داد که پس از برداشت آن را به کارخانه ها برده و توسط دستگاه های مخصوص با رعایت استانداردهای لازم پاک سازی می کنند.
وش پنبه ها را پس از پاکسازی جهت مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می دهند که بنابر کیفیت متفاوتی که دارد در کاربردهای متنوعی به کار می رود.
البته در میزان کیفیت محصول عواملی چون، طول الیاف پنبه، سفیدی رنگ پنبه، سبک بودن وزن پنبه و … دخالت دارند و هرچه طول آن بیشتر بوده و رنگ آن سفیدتر باشد، بی شک کیفیت آن بالاتر خواهد بود.
توجه داشته باشید که در این عوامل و افزایش کیفیت آن، شرایط آب و هوایی و میزان رسیدگی و کشت و کار نیز تاثیرگذار است.
این محصول، که نوعی پنبه مرغوب است از الیاف پوشاننده دانه گیاه پنبه به وجود می آید و به پنبه خالص و دست نخورده شهرت دارد و همچنین نرم و پف دار است که به طور مستقیم از گیاه پنبه تولید می شود.
وش پنبه ها در مصارف پزشکی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند که البته، باید توجه داشته باشید که به هنگام استفاده حتما باید آن را استریل نمایید و به هیچ عنوان، آن را برای زخم های عمیق مورد استفاده قرار ندهید؛ زیرا در این صورت باعث ایجاد عفونت و تب می شود.
پنبه وش را اغلب جهت تولید محصولات بهداشتی نظیر، پدها، باند زیر گچ، دستمال کاغذی ها و حتی در صنعت نساجی نیز استفاده می کنند.
قیمت عمده پنبه وش بصرفه تر از انواع پنبه های دیگر است.

قیمت عمده پنبه وش

دلیل کاربرد فراوان وش پنبه های بهداشتی

همانطور که اشاره شد، پنبه های وش از نوع پنبه های ناخالصی است که پس از برداشت آن را جهت جداسازی به کارخانجات برده و از وجود هرگونه ناخالصی پاکسازی می کنند.
الیاف پنبه وش در برابر گرمای بالا مقاومت بسیار بالایی دارند، زیرا الیاف این محصول از سلولز تشکیل شده اند و بهترین گزینه جهت کاربرد در صنعت نساجی می باشند.
وش پنبه از بافت های ضخیم به رنگ های سفید، آبی و قرمز و در بسته بندی های استاندارد و متنوعی تولید و روانه بازار می گردد که بافت های نازک آن نیز به رنگ های، سفید، قرمز و کرم تولید می گردد.
الیاف این پنبه به ظرافت شهرت دارند که بدین واسطه از قدرت جذب بسیار زیادی بهره مند بوده و قابلیت رنگ آمیزی آن بهتر خواهد شد.
از مهمترین ویژگی های پنبه های وش این است که این محصول، توانایی پذیرش چاپ را داشته و قابل شستشو بودن نیز جزو مزیت های بارز آن به شمار می رود.
با وجود کیفیت بالا، قیمت عمده پنبه وش نیز مقرون بصرفه است.

خرید مناسب ترین قیمت عمده پنبه وش

همانطور که اشاره شد، وش پنبه از انواع پنبه ای است که پس از پاکسازی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسد.
این محصول کاربرد فراوانی دارد و به همین جهت، فروش آن نیز ارتقا می یابد که در هر مرکز با یک قیمت متفاوتی توزیع می گردد.
قیمت عمده پنبه وش در این مجموعه به صورت رقابتی است، پس اگر قصد اطلاع از قیمت و یا خرید بهترین وش پنبه را دارید همین حالا با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید