مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مناسب ترین قیمت ضایعات پنبه بیدگل

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع ضایعات پنبه تولید ایرانضایعات پنبه بیدگل و موارد مصرفی آنبهترین قیمت ضایعات پنبه بیدگل در نمایندگی پنبه دان
قیمت خرید ضایعات پنبه

قیمت ضایعات پنبه بیدگل با توجه به کیفیت محصول بسیار مقرون بصرفه و ارزان است. ضایعات پنبه را با کیفیت تضمینی و مناسب ترین قیمت ممکن همین حالا از سایت فروش آنلاین انواع پنبه بخرید.

انواع ضایعات پنبه تولید ایران

ضایعات پنبه باقی مانده پنبه در مرحله پنبه پاک کنی یا جدا سازی پنبه خالص از ضایعات آن می باشد که این محصول با توجه به نوع پنبه باقی مانده از کارخانه های متفاوت انواع مختلفی دارد که به انواع آن اشاره خواهیم کرد:

  • ضایعات پنبه باقی مانده از ریسندگی‌ های کشور: این ضایعات پنبه اکثراً به‌ صورت الیاف و دارای هواكش پنبه ای هستند که برای مصارف گوناگونی در کشور استفاده می‌ شوند.
  • ضایعات نخ پنبه‌ ای بافندگی‌ ها: این نوع ضایعات نخ پنبه ای به‌ صورت نخ و ریشه پنبه‌ ای هستند که مانند ضایعات حاصل از ریسندگی پر کاربرد می باشند.

ضایعات بافندگی‌ ها به دلیل این‌ که جنس پنبه‌ ای دارند برای استفاده در کارخانه‌ ها صنعتی و قسمت هایی که نیاز به نظافت کارخانه است کاربرد دارند. (برای مثال؛ کارخانه‌ های تولید روغن، شرکت ‌های فولاد، آهن و انواع شرکت‌ های صنعتی و تولیدی کشور)
این ضایعات از نظر مدل ساختاری، رنگ و جنس، باهم متفاوت هستند و استفاده آن با توجه به انتخاب کاربران از لحاظ جنس نخ پنبه‌، تمام پنبه و یا دارای پلی استر استفاده می شوند.

ضایعات پنبه بیدگل و موارد مصرفی آن

شهر آران بیدگل از مراکز عمده تولید پنبه مرغوب ایران می باشد که نیاز اصلی بازار پنبه کشور را این منطقه برطرف می سازد.
آران بیدگل به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب به نوعی قطب پنبه به شمار می رود که سطح زیر کشت این محصول در این شهر به هزار و 100 هکتار می رسد.
شغل اکثر مردم این شهر پنبه کاری است و این محصول که با نام طلای سفید و محصول تجاری پر رونق شناخته می شود باعث رونق اقتصاد این منطقه شده و آن را به نام شهر پنبه کاران شهرت داده است.
همانگونه که اشاره شد، محصول پنبه نیز دارای ضایعاتی می باشد که این ضایعات در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به نوعی دارای نرمی و لطافتی هستند (البته نه با لطافت پنبه خالص) که باعث کاربردی بودن آن می شود.
از کاربردهای ضایعات پنبه حاصل از دستگاه های پنبه پاک‌ کنی کارخانه های ریسندگی و بافندگی در تولید انواع پتو، بالشت، تشک، صنعت خودرو سازی و غیره استفاده می شود و همچنین این محصول می تواند به عنوان لایه محافظتی و عایق در لباس های زمستانی استفاده شود.
قیمت ضایعات پنبه بیدگل نیز بسیار مناسب بوده و همین امر موجب می شود که پنبه بیدگل جزو بهترین ضایعات پنبه به شمار رود.

قیمت ضایعات پنبه بیدگل

بهترین قیمت ضایعات پنبه بیدگل در نمایندگی پنبه دان

نمایندگی پنبه دان از مراکز خرید عمده پنبه در کشور است که هم اکنون ضایعات پنبه بیدگل را با قیمت باورنکردنی به فروش می رساند.
قیمت ضایعات پنبه بیدگل بر حسب کیفیت این ضایعات بسیار مناسب تر از قیمت عرضه شده سایر ضایعات پنبه مناطق دیگر در بازار است که سبب محبوبیت این نوع پنبه می شود.
اگر قصد خرید باکیفیت ترین ضایعات پنبه آران بیدگل را دارید و یا به دنبال مناسب ترین قیمت ضایعات پنبه بیدگل هستید، می توانید با ما تماس حاصل کرده و خرید عمده پنبه خود را ثبت نمایید.

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید