مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پنبه کیلویی در نمایندگی فروش معتبر

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با تولید کنندگان پنبه در دنیابهترین پنبه تولیدی در ایرانپنبه چه مصارفی دارد؟مشخصات پنبه مصرفی در تولید پنبه هیدروفیلقیمت خرید پنبه کیلویی و فلهنمایندگی معتبر فروش پنبه طبیعی در ایران
تولید کننده پنبه حلاجی شده

قیمت خرید پنبه کیلویی در نمایندگی فروش معتبر آن با توجه به کیفیت بالای محصول کاملاً اقتصادی عرضه می ‌شود جهت ثبت سفارش و خرید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.
پنبه یکی از قدیمی ترین محصولات تولید شده در کل جهان است که مشخص شدن تاریخچه آن به هزاران سال قبل برمی گردد، ارزش پنبه از لحاظ خوراکی، اقتصادی و بسیاری از موارد دیگر به حدی بالا است که به عنوان یک اعجاز طبیعی در اقصی نقاط جهان شناخته می ‌شود، تاریخچه کشت پنبه در سال ‌های اولیه به کشور هندوستان می رسد.
آیا با بزرگترین تولیدکنندگان حال حاضر پنبه در دنیا آشنا هستید؟ بهترین شهرهای تولید کننده پنبه در ایران را می شناسید؟ با پنبه و کاربردهای پنبه آشنایی دارید؟ آیا در هنگام خرید پنبه می توانید الیاف درجه یک آن را شناسایی کنید؟
اگر پاسخ مناسبی برای سوالات مطرح شده در بالا ندارید و همچنین سوالات مختلف دیگری در این حوزه برای شما به وجود آمده است تا پایان این مقاله همراه ما باشید، زیرا قرار است ضمن یافتن پاسخ مناسب برای این سوالات به بسیاری از موارد مختلف دیگر جهت بالاتر بردن طلاعات عمومی شما بپردازیم، همچنین شما را با یکی از معتبرترین نمایندگی های عرضه و پخش این محصول آشنا کنیم.

قیمت خرید پنبه کیلویی

آشنایی با تولید کنندگان پنبه در دنیا

در صنعت کشاورزی محصولات زیادی وجود دارد که نقش اساسی در اقتصاد ایفا می ‌کند اما پنبه یکی از بهترین محصولات است که در صنعت غذا و صنعت نساجی و همچنین خوراک دام نیز کاربرد گسترده‌ ای دارد.
گیاه پنبه جزء معدود گیاهانی است که تمامی بخش ‌های آن مورد استفاده قرار می‌ گیرد و تقریباً هیچ قسمت پنبه دور ریز نمی شود، از الیاف سفید پنبه در صنعت نساجی، از پنبه دانه ها برای روغن کشی در صنعت غذایی و از باقی مانده پنبه در خوراک دام استفاده می‌ کنند.
پنبه به عنوان یک گیاه لیفی و سلولزی شناخته می شود که بیشترین شهرت آن به خاطر وجود الیاف سفید و نرم در اطراف غوزه است که بسیار ظریف، نرم و سفید می باشد و به راحتی با کمک دست می توان از غوزه و دانه های پنبه جدا کرد.
پنبه برای رشد به مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر نیاز دارند که در اغلب نقاط جهان امکان تهیه و رشد این محصول وجود دارد.
در اینجا با برخی از مهم ترین و قدیمی ترین تولید کنندگان پنبه در دنیا آشنا می شویم:

  • هند: کشور هندوستان به عنوان اولین مرکز کشت پنبه محسوب می شود و به دلیل وسعت بالای این کشور مزارع وسیعی از پنبه در آن وجود دارد که پس از برداشت نیاز داخلی مازاد محصولات تولید شده را به کشورهای مختلف صادر می کنند.
  • ایران: تاریخچه کشت پنبه در ایران به دوران هخامنشی بر می گردد و در دوران اسلام نیز گسترش چشمگیری پیدا کرده است.
  • چین: در حال حاضر کشور چین جزء بزرگترین تولید کنندگان و همزمان بزرگترین مصرف کننده پنبه محسوب می شود با توجه به بارندگی در سال های اخیر در این کشور رشد کشت پنبه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.
  • آمریکا: در ایالات متحده آمریکا رشد و پرورش پنبه سبب جذب ثروت و سرمایه فراوان شده، جزء اولین صنایع فعال در این کشور صنعت نساجی است که ماده اولیه اصلی در آن پنبه می باشد که سبب ایجاد اشتغال بسیار زیاد در کارخانجات مختلف گشته است.
  • اروپا: کشورهای مختلفی در اتحادیه اروپا مانند انگلستان و آلمان وجود دارند که حجم زیادی از پنبه را تولید می‌ کنند، کشت پنبه در این مناطق از کشورهای مسلمان و همچنین کشور هندوستان ورود پیدا کرده است به حدی که سبب ایجاد انقلاب صنعتی در این کشورها می باشد.
  • استرالیا: این کشور به دلیل وجود زمین های کشاورزی مناسب و همچنین استفاده از تکنولوژی های کاشت بذر و آبیاری به صورت کاملا پیشرفته حجم عظیمی از پنبه برداشت می ‌شود، که به نسبت سایر کشورهای دیگر بین ۳۰ تا ۶۰ درصد از تولید خود را به کشورهای دیگر ارسال می ‌کند محصول برداشت شده از استرالیا به سبب کیفیت بالا از لحاظ رنگ، طول فیبر و همچنین عدم آلودگی معروفیت خاصی دارد.
  • ازبکستان: کشت پنبه در ازبکستان از مهمترین ارکان کشاورزی است که به اقتصاد آنها کمک زیادی می کند، سهم عظیمی از محصول پنبه برداشت شده از این مزارع به کشور کره جنوبی ارسال می گردد.
  • ترکیه: پنبه تولید شده در ترکیه جزء محصولات با کیفیت بالا در سطح جهان مطرح می باشد، با توجه به پیشرفت های فنی که در سال های اخیر در حوزه کشاورزی در این کشور رخ داده تا ۲۱ درصد محصولات کشاورزی و همچنین کشت پنبه افزایش پیدا کرده است.
  • بورکینافاسو: جزء بزرگترین تولید کنندگان پنبه در آفریقا محسوب می شود که سبب ایجاد اشتغال افراد زیادی در این کشور می باشد و با کشت پنبه بخش عظیمی از صادرات را پوشش می‌ دهند، در این کشور به هیچ عنوان از دانه های اصلاح شده استفاده نمی کنند به همین جهت پنبه های تولیدی آنها کاملا ارگانیک می باشد.

قیمت خرید پنبه کیلویی با توجه به کشور تولید کننده آن تغییرات زیادی پیدا می ‌کند و برخی از این محصولات به دلیل ارگانیک بودن و استفاده نکردن از هیچ گونه سموم و آفات کشی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قیمت خرید پنبه کیلویی

بهترین پنبه تولیدی در ایران

پنبه یکی از قدیمی ترین محصولات کشاورزی، که در کشور ما شناخته شده است و سابقه کشت پنبه به پنج هزار سال قبل برمی ‌گردد در بخش ‌های مختلفی از کشور حجم عظیمی از این محصول برداشت می شود.
مناطق مختلفی در کشور ما وجود دارد که محصول پنبه برداشت شده در آنها از کیفیت بهتری برخوردار بوده و همچنین حجم بیشتری پنبه برداشت می گردد.
مناطقی مانند شهرهای مختلف خراسان جنوبی، خراسان رضوی، استان گلستان، استان فارس، دشت مغان و همچنین اردبیل جزء مناطقی قرار گرفته، که بیشترین سطح زیر کشت را به خود اختصاص داده‌ اند.
خوب است بدانید که در مناطقی که سطح وسیعی زیر کشت پنبه قراردارند کارخانجات پنبه پاک کنی نیز احداث می گردد تا از صرف هزینه های اضافی برای حمل و نقل این محصول جلوگیری گردد.
با توجه به شرایط اقلیمی مسائلی که در کشور ما وجود دارد اغلب محصولات برداشت شده از همه مناطق در بالاترین سطح کیفیت قرار می گیرد و به راحتی این محصول در بازارهای صادراتی نیز قابل استفاده هست.
سه استان خراسان رضوی استان فارس و استان گلستان جزء بهترین مناطقی هستند که پنبه برداشت شده از آنها در بالاترین سطح کیفیتی قرار دارند و مناسب برای ارائه به بازارهای صادراتی است به همین جهت سعی می ‌شود تا هر ساله بر سطح کشت این محصول افزوده گردد.
در سال ‌های اخیر با تغییرات مناسبی که بر روی بذرها اتفاق افتاده است امکان تولید پنبه در کیفیت های بالاتر و حجم بیشتر فراهم شده به همین جهت سالانه حجم انبوهی از پنبه از مزارع برداشت می شود.
پنبه برداشت شده از مناطق مختلف در کشور ما به رنگ سفید، خاکستری و در برخی مواقع به رنگ کرم وجود دارد، به همین جهت موارد استفاده و کاربرد این محصولات نیز گسترده است.

قیمت خرید پنبه کیلویی

پنبه چه مصارفی دارد؟

پنبه ها را پس از برداشت از مزارع و انتقال آنها به کارخانجات پنبه پاک کنی توسط کارگران و همچنین با کمک گرفتن از دستگاه های کاملا مکانیزه به شکل کامل از هرگونه خس و خاشاک و پنبه دانه جدا می کنند.
الیاف نرم و سفید پنبه پس از تمیز شدن در بخش ‌های مختلفی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.
معمولاً از پنبه در صنعت ریسندگی و بافندگی استفاده های بسیار زیادی می شود و برای تولید انواع مختلف پارچه این الیاف کاربرد دارند، پس نقش اولیه و گسترده پنبه در صنعت نساجی و تولید پارچه می باشد.
در صنعت پزشکی از پنبه در بخش های مختلف استفاده می شود به عنوان مثال از پنبه های کاملا تمیز را در کارخانجات مخصوص به صورت رول تولید می کنند تا از این رول ها در دندانپزشکی و یا از سایزهای بزرگتر آن در بخش ‌های ارتوپدی استفاده شود. همچنین از این پنبه ها برای تولید انواع گاز و باند برای ضدعفونی و استریل نگه داشتن زخم ها بکار می برند.
همچنین از این پنبه ها برای تولید انواع پنبه هیدروفیل که به‌صورت توپکی و یا زیگزاکی آماده می‌گردد در بخش‌های مختلف آرایشی بهداشتی نیز استفاده می شود.
در صنعت تولید کالای خواب برای پر کردن درون متکا، تشک و همچنین لحاف از الیاف پنبه استفاده می کنند و البته در صنعت تولید مبلمان نیز برای پر کردن کفی و پشتی مبل ها پنبه نقش بسیار تاثیرگذاری دارد.
از الیاف پنبه برای تولید انواع فیلتر مناسب برای قهوه و چای نیز استفاده می شود.
خوب است بدانید که پنبه به تنهایی نیز در صنعت نساجی و بخش ‌های مختلف کاربرد دارد و همچنین در ترکیب با الیاف مصنوعی مانند پلی استر نیز منجر به تولید محصولاتی با کیفیت بالاتر می گردد.
قیمت پنبه حلاجی نقش بسیار زیادی در حجم استفاده از این محصول در صنایع مختلف دارد هر چه قیمت این محصول مناسب تر باشد در صنایع مختلف به راحتی از آن بهره می برند.

قیمت خرید پنبه کیلویی

مشخصات پنبه مصرفی در تولید پنبه هیدروفیل

یکی از موارد استفاده و کاربرد خوب پنبه برای تولید انواع پنبه های هیدروفیل است که این نوع پنبه ها نیز موارد استفاده زیادی دارد.

پنبه هیدروفیل یک محصول بسیار مناسب و پرکاربرد در بخش های مختلف پزشکی، آرایشی و بهداشتی است که به دلیل ارتباط مستقیم این محصول با پوست باید در بالاترین سطح کیفیت تولید شود.
در هنگام تولید پنبه هیدروفیل باید به طور دقیق مشخصات و ویژگی ‌های پنبه خام مورد بررسی قرار بگیرد تا پس از تولید، این محصول با بصورت درجه 1 ارائه گردد.
الیاف پنبه باید کاملاً سفید و یکدست باشد و این رنگ سفید به صورت کاملاً طبیعی هست و هیچ گونه مواد شیمیایی در این روند اضافه نمی کنند.
الیاف پنبه به شکل کاملاً ارگانیک و طبیعی انتخاب می شوند و هیچ گونه الیافی چه مصنوعی و چه طبیعی به آن اضافه نمی گردد.
همچنین هیچ‌ گونه خس و خاشاک و مواد زائد و جسم خارجی در بین الیاف وجود نداشته باشد به همین سبب باید در هنگام انتخاب این الیاف برای تولید پنبه هیدروفیل دقت بیشتری کرد.
خرید پنبه کیلویی با قیمت مناسب تر نیز جزء موارد مهمی است که در تولید پنبه هیدروفیل باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا هرچه هزینه تهیه پنبه خام بیشتر شود به طبع هزینه پنبه هیدروفیل تولید شده نیز بالا می رود.

قیمت خرید پنبه کیلویی و فله

قیمت خرید پنبه کیلویی با توجه به کیفیت این محصول مشخص می گردد، هرچه پنبه طبیعی و ارگانیک تر باشد در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر می رود، زیرا ارزش بیشتری در صنایع مختلف دارد.
همچنین جزء نکات مهم و مورد توجه خریداران عمده این محصول پس از بررسی کیفیت، قیمت خرید پنبه کیلویی و فله است که نقش زیادی در مشخص شدن حجم خرید این محصول می گذارد.
نکته مهم این است که در زمان خرید پنبه کیلویی باید با بررسی مشخصات و ویژگی های این محصول به شکل دقیق و حرفه‌ ای بپردازید تا بتوانید قیمت مناسبی برای آن به دست آورید.
همچنین انتخاب مراکز عرضه و فروش نیز نقش تاثیر گذاری در ارائه لیست قیمت دارد به صورتی که در هنگام خرید بطور کامل واسطه ها حذف شده باشند از افزایش قیمت ‌های بی‌ دلیل جلوگیری شده و این محصولات با قیمت درب کارخانه تهیه می شود.
حجم خرید پنبه هر چه بیشتر باشد موجب پرداخت هزینه کمتر می گردد و البته نحوه تهیه آن به صورت فله نیز موجب می ‌شود تا هزینه‌ های پرداختی کاهش پیدا کند زیرا دیگر هزینه های بسته بندی قیمت نهایی تاثیر ندارد.

قیمت خرید پنبه کیلویی

نمایندگی معتبر فروش پنبه طبیعی در ایران

قیمت خرید پنبه کیلویی در نمایندگی‌ های معتبر عرضه این محصولات کاملا اقتصادی می‌ باشد به همین جهت به تمام خریداران توصیه می‌ کنیم تا از طریق مراکز معتبر محصول مورد نظر خود را به صورت عمده تهیه کنند.
این نمایندگی معتبر جزء بهترین مراکز توزیع پنبه طبیعی در ایران محسوب می ‌شود که با داشتن ارتباط مستقیم با کشاورزان و کارخانجات پنبه پاک کنی محصولات خود را بدون حضور هیچ گونه واسطه‌ای تهیه می‌ نمایند.
در صورت ثبت سفارش در حجم عمده پنبه از این مجموعه می توانید محصول مورد نظر خود را از درب کارخانه تحویل بگیرید و این روش عرضه محصول و ارسال آن برای خریداران موجب کاهش هزینه ‌های حمل و نقل و باربری می گردد.
اگر می خواهید حجم عمده‌ ای از پنبه طبیعی را به صورت فله و یا بسته بندی در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنید، همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره اصولی به صورت کاملاً رایگان سفارشات خود را ثبت کنید.

محمد دیانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید