مجموعه پنبه دان شما را به خرید بهترین محصولات پنبه دان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزانترین قیمت پنبه هیدروفیل 100 گرمی ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

پنبه هیدروفیل چیست؟کارخانه تولید پنبه هیدروفیل در ایرانمشخصات پنبه هیدروفیل 100 گرمی سادهبهترین قیمت پنبه هیدروفیل 100 گرمی در بازار
پنبه هیدروفیل قیمت روز

پنبه هیدروفیل 100 گرمی ساده با ارزانترین قیمت از فروشندگان عمده قابل خریداری است. آیا می دانید که پنبه هیدروفیل چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ به نظر شما، کدام کارخانه در ایران، تولید کننده بهترین پنبه هیدروفیل می باشد؟
پنبه یکی از چیزهای کاربردی می باشد که از گیاهان طبیعی به دست آمده و بعد برداشت از بوته های پنبه، در کارخانه های مختلف تحت عملیات مشخصی قرار می گیرد. پنبه ها به دو شکل معمولی و هیدروفیل در بازار خرید و فروش می شوند که در زیر به معرفی نوع هیدروفیل آن پرداخته ایم.

پنبه هیدروفیل چیست؟

پنبه هیدروفیل در واقع پنبه آب دوست است. در لغت، هیدروفیل به معنای آب دوست بوده و وقتی کنار پنبه می آید یعنی قدرت جذب بالایی داشته و مقدار زیادی آب و مایعات را در زمان کمی به دورن خود می کشد.
این نوع پنبه در بسته بندی هایی با وزن های 50 تا 250 گرم روانه بازار فروش می شود و کارخانه های تولیدی رایج ترین بسته بندی که برای عرضه پنبه تولیدی شان در نظر می گیرند، بسته های 100 گرمی می باشد.

پنبه هیدروفیل 100 گرمی ساده

کارخانه تولید پنبه هیدروفیل در ایران

کارخانه های زیادی در ایران به تولید پنبه هیدروفیل مشغول هستند. اما بد نیست بدانید که تراکم این کارخانه ها در تبریز بیشتر از هر منطقه دیگر است.
در کارخانه های تولید پنبه هیدروفیل تبریز و شهرهای دیگر، بایستی شرایط مشخصی رعایت شود تا پنبه تولیدی آن ها از کیفیت خوب و قابل قبولی در بازار برخوردار شود.
این شرایط عبارتند از:

  1. استفاده از الیاف پنبه ای عالی و درجه یک
  2. رعایت استانداردها و نکات بهداشتی در خط تولید
  3. استفاده از دستگاه های مطابق با تکنولوژی روز دنیا

مشخصات پنبه هیدروفیل 100 گرمی ساده

پنبه هیدروفیل 100 گرمی ساده برای اینکه در بازار از فروش خوبی برخوردار باشد، بایستی صد در صد طبیعی بوده و هیچ ناخالصی در ساختار آن وجود نداشته باشد.
زیرا پنبه یک کالای مصرفی بهداشتی و پزشکی است که اغلب مستقیماً با پوست در تماس است. پس اگر کیفیت خوبی نداشته باشد و یا از مواد غیر طبیعی در تولید آن استفاده شده باشد، ممکن است باعث حساسیت شده و مشکلات بزرگتری را به وجود آورد.
[box type=”info” align=”” class=”” width=””]لایه های پنبه هیدروفیل در بسته بندی های 100 گرمی به صورت زیگزاگی یا لایه لایه روی هم قرار گرفته اند و افراد می توانند بعد از استفاده، درب آن را بسته و در جای خشک و استریل نگهداری نماین[/box]د.
یکی از مهم ترین مشخصاتی که پنبه صد در صد طبیعی دارد، نچسبیدن و پرز ندادن است که این مشخصات در پنبه برندهایی نظیر گلبهار، گل پر و … قابل مشاهده می باشد.

پنبه هیدروفیل 100 گرمی ساده

بهترین قیمت پنبه هیدروفیل 100 گرمی در بازار

با اینکه پنبه یک محصول کاربردی است، اما قیمت خرید و فروش آن در بازار به نسبت ارزان می باشد.
[box type=”success” align=”” class=”” width=””]در مراکز فروش عمده، می توان به بسته بندی های 100 گرمی پنبه هیدروفیل با بهترین قیمت دسترسی پیدا کرد. عمده فروشی ها به خاطر اینکه واسطه ای میان خریدار و فروشنده به حساب نمی آیند، قیمت کالاهایی که عرضه می دارند زیر قیمت بازار خرده فروشی می باشد.[/box]
برخی از این عمده فروشی ها در بازار مجازی فعالیت خود را آغاز نموده اند که باعث شده تا دسترسی به آن ها آسان تر، بی دردسر تر و کم هزینه تر باشد.
تنها کافی است:

  • به اینترنتی دسترسی داشته.
  • به موتور جستجوی گوگل سر بزنید.
  • نمایندگی برند مورد نظر خود را جستجو کنید.
  • ثبت سفارش خود را در زمان دلخواه انجام دهید.
  • پرداخت هزینه را به صورت اینترنتی انجام داده.
  • بعد از مدت زمان مشخص، خرید خود را درب آدرس محل مورد نظر تحویل بگیرید.
Call Now Buttonتماس بگیرید